Gå til innhold

Hvordan vaske dunjakke når det står at den ikke skal tromles?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ellers tørke den uten at det klumper seg?..

Anonymous poster hash: 4b18d...f31

Fortsetter under...

Skrevet

En dunjakke skal tromles og det er nødvendig for å få den lett og luftig etter vask. Hvis den ikke tåler tørketrommel så må det være en spesiell jakke med detaljer eller for som ikke tåler det. Jeg har alltid tromlet dunjakker og de blir alltid like fine. Jeg leser ikke vaskeanvisningen så det kan sikkert være at noen jakker er merket med at de ikke skal i trommel.

Skrevet

En dunjakke skal tromles og det er nødvendig for å få den lett og luftig etter vask. Hvis den ikke tåler tørketrommel så må det være en spesiell jakke med detaljer eller for som ikke tåler det. Jeg har alltid tromlet dunjakker og de blir alltid like fine. Jeg leser ikke vaskeanvisningen så det kan sikkert være at noen jakker er merket med at de ikke skal i trommel.

Jeg tror jeg bare prøver :P Jeg kan ikke skjønne hva annet. Det er en vanlig dunjakke kjøpt i vanlig butikk :)

Skrevet

Kjøp tennisballer. Ha i tre baller sammen med jakka når du tromler. Da blir den som ny.

Anonymous poster hash: 59788...bcc

Skrevet

Kjøp tennisballer. Ha i tre baller sammen med jakka når du tromler. Da blir den som ny.

Anonymous poster hash: 59788...bcc

Jeg har baller, og har tidligere vasket dunjakker og det har gått fint, men jeg ble litt i stuss når det står at den ikke skal tromles..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...