Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Del Skrevet 21. januar 2016 Hei, jeg har ett spørsmål. Jeg oppdaget for noen dager siden att jeg er gravid. Jeg testet positivt to ganger Den siste gangen med en digital test som sa: gravid 1-2 uker (altså rundt uke 3-4). I går hadde jeg en liten blødning og noen litt kraftige mensenlignende smerter. Det har fortsatt med litt svak brun utflod ved toalettbesøk (beklager detaljene!!). Jeg har også kjent meg litt øm i høyre nedre side av magen, ikke hele tiden men sporadisk siden i går. En annen info som jeg ikke vet om er til hjelp er att jeg kjente ligeamentsmerter før jeg visste att jeg var gravid. Det var mer skarpe stikk og i grunn mest på venstre side. Så spørsmålet mitt er om hva dere tror det mest sannsynlig er. Jeg trodde egentlig ikke att ektopiske graviditeter kunne kjennes før i uke 6 eller noe, men kanskje jeg tar feil? Og får man ligeamentsmerter ved ektopiske svangerskap? Jeg tenkte å ta en ny digital test om noen dager, viss den er negativ trenger jeg ikke å bekymre meg for ektopisk i alle fall.. Men inntil da, trenger jeg å være bekymret? Anonymous poster hash: ceb96...d08 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257420-ektopisk-graviditet-sa-eller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå