Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et ganske teit spørsmål men jeg blir mest sannsynlig alene mor. Jeg går på AAP (arbeidsavklaringspenger) på NAV. Men når dette barnet kommer, hvor mye inntekt får jeg da? Jeg må flytte, og vil da vite om jeg i det hele tatt har råd til og bo for meg selv? Når har jeg 11400,-AAP + 1700 Bostøtte. Og dette er ikke akkurat nok penger til og leie en leilighet med 2 soverom til ca 7000 kr + strøm. Det blir vel ca 8000 i boligutgifter + mat på ca 3000 og andre regninger på 2000.... osv osv.... hvordan klarer folk dette???? Jeg er så jævelig redd for og ikke klare og ta vare på dette barnet.... Vær så snill hjelp meg og forstå, noen? <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257406-alenemor-penger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil få dobbel barnetrygd på 1900 , så vil vel bostøtten øke ? Du kan søke om en del ting, men jeg fikk ikke grei økonomi før min minste ble 1 år og jeg fikk overgangsstønad.

Du får mindre skatt.. vet jo ikke hvor mye eller lite du betaler nå , men for meg så var det stort å går fra 36 % til 22 % .

Se på nav.no under enslig mor / far , og se om det er noe der du har krav på :)

Det er ikke gøy å bli alene.. Men noen ganger er det bedre enn å være i et forhold som ikke fungere. Alt går til slutt uansett hvor mørkt det kan virke. Lykke til :)

Anonymous poster hash: f632f...e42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...