Gå til innhold

Mine symptomer før jeg fikk positiv test

Anbefalte innlegg

Av erfaring vet jeg at man er på evig symptomjakt når man går å håper på positiv test. Derfor velger jeg å dele mine symptomer her med dere. Alle er jo forskjellige, men kanskje det er interessant for noen likevel?  :wub:

Eggløsning 1 januar.

4dpo: Ettermiddag: Akutt vond i magen med diare x 3. (Dette er veldig tidlig, så det kan ha vært noe annet).

6dpo: Støl i brystet som om jeg hadde trent styrke (og det hadde jeg da ikke). Ikke øm i nippelen som mange andre beskriver.

9-10 dpo: "Kiling" i korsryggen. Det kom nå og da i løp av dagen.

11dpo: Store, vonde kviser i ansiktet. Støl i baken, som om jeg hadde trent.

13 dpo: Milde smerter på innsiden av venstre lår og opp mot symfysen.

Videre til IKM: De samme symptomene på runddans (minus diare).

Testene jeg tok (billigtester)

Positiv på 8 dpo, resten var negativ til IKM. Testet positivt på IKM på kveldsurin. :hjerte:

Anonymous poster hash: 5eeaa...cca

Fortsetter under...

Glemte å tilføye at før jeg fikk positiv test også kjente meg litt stram i tennene. Som om jeg hadde noe som satt fast en plass. Jeg prøvde å bruke tanntråd uten at det hjalp. I tillegg smakte melk rart.

Jeg fikk også en gigantkvise i panna en uke før IKM. Har aldri kviser til vanlig. I tillegg hadde jeg kramper/smerter i livmor etter orgasme. Det har aldri skjedd før. Jeg bare visste at jeg var gravid.

Jeg hadde foresten ikke vonde bryst eller var kvalm, men kvalmen kom for fullt i uke 6. Er 14 uker nå.

Anonymous poster hash: 37bdd...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...