Gå til innhold

Når ble dere gravid med nr 2? Dere som valgte å få tette barn

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for 2 tette. Lillemann er 1 år snart, å vi vil prøve på nr 2 nå. Vil bare høre deres erfaringer å hvor lang tid det tok før spiren satt :) vi stresser ikke, men pilla er lagt på hylla så skjer det når det skjer:)

Fortsetter under...

Hadde lyst på tettere enn vi fikk til. Mistet mensen en del måneder da jeg ble undervektig når jeg sluttet å amme. Brukte tid på å gå opp i vekt og få normal syklus igjen. Ble så gravid på pp2 som endte i sa. Ble gravid igjen på pp2 etter det igjen, er nå i uke 14. Så nå rekker gutten vår og fylle 2 år noen uker før termin :)

Så fint att du er i uke 14 nå da! ☺ Gratulerer med graviditeten! Jeg glemte 1 p-pille, så vi fant ut å bare prøve på nr 2!😊 hadde egentlig tenkt å vente litt til, men vi vet jo ikke hvor lang tid det tar denne gangen! 😊 så vi peiser bare på! Etter att p-pille nr 2 ikke ble tatt kom mensen, irriterende når det er bare 1 uke siden sisst mens, men sånn er det når ban bare slutter ibegynnelsen av ett brett! Lykke til med graviditeten ☺❤

Annonse

Så fint att du er i uke 14 nå da! ☺ Gratulerer med graviditeten! Jeg glemte 1 p-pille, så vi fant ut å bare prøve på nr 2!😊 hadde egentlig tenkt å vente litt til, men vi vet jo ikke hvor lang tid det tar denne gangen! 😊 så vi peiser bare på! Etter att p-pille nr 2 ikke ble tatt kom mensen, irriterende når det er bare 1 uke siden sisst mens, men sånn er det når ban bare slutter ibegynnelsen av ett brett! Lykke til med graviditeten ☺❤

Takk for det😊 Og masse lykke til med prøvingen, håper det klaffer raskt for dere.

Vi ble gravid på første forsøk med nr. 2, da var hun yngste 5 mnd så det skjedde litt fortere enn vi hadde tenkt. Det er 14,5 mnd mellom de og det er bare så kjekt! To jenter har vi da. De er veldig avhengig av hverandre! :) Pseudotvillinger kalles det :)

Første var 8 måneder her også da jeg ble gravid. 1 år og 5 mnd i mellom de og de er nesten som tvillinger. Deler rom, leker utrolig godt sammen og finner mye trygghet i hverandre. De har bestandig en lekekamerat uansett hvor vi er. Ville aldri valgt annerledes om jeg hadde sjansen. Så go for it! 😄

Anonymous poster hash: 51fdd...b68

Første var 8 måneder her også da jeg ble gravid. 1 år og 5 mnd i mellom de og de er nesten som tvillinger. Deler rom, leker utrolig godt sammen og finner mye trygghet i hverandre. De har bestandig en lekekamerat uansett hvor vi er. Ville aldri valgt annerledes om jeg hadde sjansen. Så go for it! 😄

Er forresten gutt og jente jeg har😊

Vår første er nå 15 måneder og jeg håper på å bli gravid fortest mulig. Da blir det to år mellom de. Har lyst på to litt tette og enda mer når jeg leste her om de som sier det er så kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...