Gå til innhold

Har akkurat sendt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... av gårde det jeg gjetter på er jobbsøknad nr. 160, eller noe slikt. Nå kom det et par tårer her :sukk:

Anonymous poster hash: 7d43f...f61
Skrevet

Vet hvordan det føles. Skal sende søknad nr xxxxx i dag jeg også. Nå fikk jeg avslag på å få studere samtidig som jeg mottar dagpenger også, selv om studiene ikke koliderer med jobbsøkingen eller min mulighet til å ta en jobb på dagen. Samtidig som jeg i dag skal søke på 2 jobber der jeg hadde stillt mye sterkere bare jeg kunne skrevet "jeg holder på med xxxxxx, antar og ta eksamen så snart det lar seg gjøre".

Anonymous poster hash: 80922...7d9

Skrevet

Vet hvordan det føles. Skal sende søknad nr xxxxx i dag jeg også. Nå fikk jeg avslag på å få studere samtidig som jeg mottar dagpenger også, selv om studiene ikke koliderer med jobbsøkingen eller min mulighet til å ta en jobb på dagen. Samtidig som jeg i dag skal søke på 2 jobber der jeg hadde stillt mye sterkere bare jeg kunne skrevet "jeg holder på med xxxxxx, antar og ta eksamen så snart det lar seg gjøre".

Sender deg en klapp på skuldra HI også håper vi på positivt svar snart. :)

Skrevet

Kjenner følelsen. Blir like irritert hver gang noen sier at "alle kan få en jobb hvis de bare vil og ikke er for kresen". Har søkt på alt fra vaskejobber til vikarfirmaer og lagerjobber. Jeg er tydeligvis ikke en av "alle".

Anonymous poster hash: e32d8...3c5
Skrevet

Kjenner følelsen. Blir like irritert hver gang noen sier at "alle kan få en jobb hvis de bare vil og ikke er for kresen". Har søkt på alt fra vaskejobber til vikarfirmaer og lagerjobber. Jeg er tydeligvis ikke en av "alle".

Anonymous poster hash: e32d8...3c5

Er vist ikke en av alle jeg heller. Søker på alt jeg kommer over. Fra jobber jeg overkvalifisert for, jobber jeg har null sjangs til å få og alt innimellom der. Ikke fått napp enda. :/

Skrevet

Ønsker dere alle lykke til! Det er strie tider. Håper dere får napp snart 😊

Anonymous poster hash: 14d4d...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...