Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #26 Skrevet 21. januar 2016 Dersom du er kristen er er det vrl helt ok å gå med. Jeg er ateist og ville derfor aldri gått med det. Anonymous poster hash: c08d5...99a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #27 Skrevet 21. januar 2016 Jeg synes det er en uting å trykke religiøse symboler opp i ansiktet på folk - uansett. Hvis ALLE bare kunne utøve sin overtro hjemme hos seg selv og ikke prakke den på alle andre ville verden blitt et mye bedre og tryggere sted. Anonymous poster hash: 92e39...0d8
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #28 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har kors rundt halsen, hatt i alle alle år men det er det jo ingen som ser, har jo genser på meg. Jeg har også tatovert et Pentagram på kroppen men Ingen ser det heller. Anonymous poster hash: c74ba...c2b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #29 Skrevet 21. januar 2016 Hver gang jeg kaster korset på ryggen og bærer det, får jeg så mange rare blikk... Så ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 0a3c0...45c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #30 Skrevet 21. januar 2016 Folk skal holde religionen din for seg selv, har aldri ført noe godt med seg å trykke den i trynet på andre. Jeg tenker at folk som bærer kors sannsynligvis er litt enkle i hodet, slik folk som søker religion gjerne er. Anonymous poster hash: 1f9c3...fcd Like enkle som personer som stadig må generalisere gjerne er? Anonymous poster hash: 8595c...d8b Statistikk. Men ja, det er jo en form for generalisering. Begrunnet sådann. Anonymous poster hash: 1f9c3...fcd Da vil jeg gjerne se forskningen som beviser at din påstand er korrekt! Anonymous poster hash: 1ed5b...9cd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #31 Skrevet 21. januar 2016 Dere som snakker om å trykke symboler opp i ansiktet folk, skulle trodd hi hadde tenkt å drasse på seg et svært pavekors middelalder-style som dekker hele fronten av brystet. Et lite kors i haksgropen bryr vel ingen seg om. Jeg har et smykke med sølvblomst i dag, skal jeg ikke gå med det fordi noen er allergiske og ikke liker blomstersymboler? Er nok av religiøse symboler som er mye mer synlige og provoserende enn et smykke under genseren, hva med en kvinnediskriminerende burka? Men det våger ingen kommentere Anonymous poster hash: 5bdca...19d
liniss - mamma til tre små Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #32 Skrevet 21. januar 2016 Dere som snakker om å trykke symboler opp i ansiktet folk, skulle trodd hi hadde tenkt å drasse på seg et svært pavekors middelalder-style som dekker hele fronten av brystet. Et lite kors i haksgropen bryr vel ingen seg om. Jeg har et smykke med sølvblomst i dag, skal jeg ikke gå med det fordi noen er allergiske og ikke liker blomstersymboler? Er nok av religiøse symboler som er mye mer synlige og provoserende enn et smykke under genseren, hva med en kvinnediskriminerende burka? Men det våger ingen kommentere Anonymous poster hash: 5bdca...19d Hehehe! Likte svaret ditt :-) Nei altså, korset er lite å for min del bæres det for trygghet. Folk har jo alle mulige kjeder på seg, voldsomt å folk hadde meninger rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå