Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Noen som har hatt det? Altså mer enn bare den bedøvelsessprayen? Hva fikk dere? Kunne dere kjøre etterpå? (Evt hvor lenge måtte dere vente?) Og hvor lenge (og hvor) var dere på sykehuset etter gastroskopien? Anonymous poster hash: 1c074...e0b
Gemini77 Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Kan velge å få noe beroligende via veneflon i tillegg selv om de sier at du ikke trenger. Da kan du ikke kjøre hjem selv men ha med ledsager eller ta drosje. Lånet hvilte 15-30 min etter undersøkelsen og så hjem. Bærum sykehus.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Mannen min fikk beroligende i sprøyteform, men det var først når de så hvor urolig han ble. Det samme opplevde faren mim, fikk hjerteflimmer før de valgte å gi beroligende. Så de prøver altså først bare med den sprayen, så ser de hvordan du reagerer. Anonymous poster hash: 462e7...4fd
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Søsteren min fikk noe likeglad-greier så hun ble helt på snurr. Hun sa det var en utrolig deilig ruslignende følelse, alt føltes så greit og hun var så happy. Hun er 19 år og har aldri prøvd noe som helst av rusmidler, heller ikke alkohol, og det første hun sa etterpå var at om det er sånn det føles å ruse seg skjønner jeg godt at folk blir avhengig av det...... Hun kunne ikke kjøre selv hjem, tok noen timer før det var ute av kroppen. Anonymous poster hash: c68d0...677
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Jeg fikk lett narkose, en sprøyte inn i veneflon i hånda. Var på medisinsk poliklinikk, undersøkelsen var over på 5 min og jeg var 20 min på oppvåkningen. Kunne selvfølgelig ikke kjøre hjem. Anonymous poster hash: e6e66...07a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Fikk flere sprøyter beroligende da jeg flippet helt ut. Våknet opp i en seng på et annet rom, hvor jeg måtte komme meg litt. Kunne absolutt ikke kjøre hjem nei. Ullevål sykehus. Anonymous poster hash: f7aea...ae5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Jeg sa ifra på forhånd at jeg ville ha beroligende. Fikk venflon i hånda og tror det var dormicum jeg fikk der (mener de sa det). Kunne dra hjem rett etterpå, men valgte å bli sittende i en lenestol i rundt 20 minutter fordi det gikk litt rundt for meg. Kunne ikke kjøre bil resten av dagen. (Undersøkelsen gikk veldig greit, ingenting å bekymre seg for!) Anonymous poster hash: f9c3d...9dc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Takk for alle svar! :-) Men man er ii en form igjen i løpet av dagen? Får ikke "hangover" av de beroligende? Ingen fare for at må droppe jobb "dagen derpå"...? :-P Anonymous poster hash: 1c074...e0b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #9 Skrevet 21. januar 2016 Følte meg litt susete i hodet og slapp og sliten i noen timer/resten av dagen. Alt var borte til neste dag. :-) Anonymous poster hash: f9c3d...9dc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #10 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har tatt gastroskopi i Sverige flere ganger, der var lett narkose standarden. Jeg var helt borte under gastroskopien, men våknet relativt raskt etterpå og var kjapt helt kvikk igjen. Anonymous poster hash: b0ab9...5b3
NormaJean Skrevet 21. januar 2016 #11 Skrevet 21. januar 2016 Gjort det uten noen som helst bedøvelse! Anbefaler å takke ja til alt de vil gi😅
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #12 Skrevet 21. januar 2016 Jeg fikk kun spray, hadde jeg gjort det igjen hadde jeg tatt i mot en sprøyte med noe som roet ned. Hadde SYKE seriebrekninger som det var umulig å kontrollere. Anonymous poster hash: e5dde...772
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #13 Skrevet 21. januar 2016 Jeg fikk også sånn i armen. Ble helt slått ut og måtte sitte på venterommet en times tid før jeg var i form til å komme meg hjem selv. Var ganske gåen resten av dagen, men fin igjen neste dag. Skal ha full narkose om jeg må gjøre det igjen! Anonymous poster hash: ba579...817
anel84 Skrevet 21. januar 2016 #14 Skrevet 21. januar 2016 Jeg fikk helt panikk under undersøkelsen og legen sa " dette orker jeg ikke" Satte ei sprøyte og bortevekk var jeg. Kunne IKKE kjøre bil etterpå nei, var ganske døsete i flere timer etterpå.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #15 Skrevet 21. januar 2016 Jeg fikk helt panikk under undersøkelsen og legen sa " dette orker jeg ikke" Satte ei sprøyte og bortevekk var jeg. Kunne IKKE kjøre bil etterpå nei, var ganske døsete i flere timer etterpå. For en "flott" lege.............. Anonymous poster hash: 09d35...603
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. januar 2016 #16 Skrevet 21. januar 2016 Har operert ned stent to ganger, en prosedyre som tar en 20-45 min tid. Første sykehus, helt jævlig pga for lite medikamenter, var helt nevrotisk etterpå fordi jeg var traumatisert pga smertene. Men, nå var jeg veldig syk og. Andre gang så fikk jeg så mye så jeg sovnet... Var himmel på jord!!! Medikamentene går nokså fort ut av kroppen, så sov mye de første timene ( var innlagt), men helt meg selv etter kort tid!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #17 Skrevet 21. januar 2016 Noen som har hatt det? Altså mer enn bare den bedøvelsessprayen? Hva fikk dere? Kunne dere kjøre etterpå? (Evt hvor lenge måtte dere vente?) Og hvor lenge (og hvor) var dere på sykehuset etter gastroskopien? Anonymous poster hash: 1c074...e0b Har du prøvd uten?Har tatt gastroskopi to ganger og fikk ikke annet enn sprayen noen av gangene. Overhode ingen problem! Hadde glatt gjort det igjen i morgen på samme måte :-) Anonymous poster hash: 29ebe...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå