Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at han merker noe er på gang. I det siste har han bare koset med mannen min, og ikke med meg i det hele tatt, noe som ikke er vanlig til han å være. Idag freaka han helt ut, da jeg slapp han inn på badet etter jeg hadde dusjet og følte meg skikkelig kvalm (var han som mjauet slipp meg inn). Sprang og gjemte seg og kikket mot meg med digre, livredde øyne. Da jeg gikk mot han for å berolige han, ble han livredd og spurta avgårde, og det skjedde igjen da jeg kom etter han. Måtte bare la han være i fred på "gjemmeplassen" sin til slutt da, men synes han er litt vel rar nå. Føler meg som et monster mot han 😂

Har dere katter? Har de merket graviditeten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257279-pus-har-blitt-redd-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hunnkatt? Leste en helt tilfeldig plass at hunnkatter ofte blir mer kosete og hannkatter kan bli mer avvisende og/eller aggressive. Aner ikke om det er noe hold i det. Håper ikke lille kosepusen min skal være så tullete som han er nå i veldig lang tid! ;-)

Dyr regulerer og er ekstremt hensynsfulle. Du skal ta pusen sin adferd som et godt tegn på at du har nok HCG i kroppen til at hun merker det. Katten "vet" instinktivt at gravide kan bli syke av nettopp katter. Kanskje du er en av få katteeiere som enda ikke er smittet av toksoplasmose( eller hva søren det heter) Kanskje du ikke har antistoffene på plass. Hold deg unna katten og kattesanden du. Evt hør med legen om hva blodprøvene sier, har du immunstoffene på plass. Viktig at mannen kompenserer kosen da😻! Klok pus du har!

Anonymous poster hash: 94b6e...bc5

Jeg som skrev forrige innlegg. Evt kan jo katten være dårlig. Han kan ha nyresten

eller noe annet som

plager han... Så sjekk at han ikke har vondt noe sted og at dette er årsaken til at han "trekker seg.

Anonymous poster hash: 94b6e...bc5

Annonse

Nå har pusegutten min alltid vært sånn at han har angst for alle/alt annet enn meg og mannen, så redd/nervøs er en del av personligheten hans, og nå har jeg tydeligvis en fremmed lukt for han. Lurer på om han ikke kjenner meg igjen for tiden 😐 Det stemmer nok at det har sammenheng med HCG-nivået ja 🙂

Endret av BT85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...