ininin Skrevet 21. januar 2016 #26 Skrevet 21. januar 2016 I de samme situasjonene du har vært i som meg, har noen gått bra da? Er det derfor all håp ikke er ute mener du?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #27 Skrevet 21. januar 2016 I de samme situasjonene du har vært i som meg, har noen gått bra da? Er det derfor all håp ikke er ute mener du? Skulle gjerne sagt det gikk bra...men det gjorde det ikke. Jeg har derimot en sovende baby ved siden av meg, så til slutt gikk det bra du er bare 21, du kan få maaaange barn om så ikke akkurat denne gangen Anonymous poster hash: 99631...407
ininin Skrevet 21. januar 2016 #28 Skrevet 21. januar 2016 Har vært til legen nå, tok test der også, og den ble positiv. Fikk beskjed om at man ikke skal stole på ukene som kommer opp på testen. Tok også blodprøve, så den får jeg svar på senere for å måle nøyaktig hcg nivå. Fikk også en henvendelse til ultralyd som mest sannsynlig vil skje om 1-2 uker, siden jeg var veldig usikker på når jeg sist hadde mens så de kan finne ut hvor langt jeg er på vei. Fortalte også om at jeg hadde litt lyse brunt utflod, men det sa hun ikke noe spessielt på. Så fikk egentlig ikke så mye svar på den legetimen... Men det blir greit å få ultralyd så tidlig da
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #29 Skrevet 21. januar 2016 Man får også festeblødninger så det at folk er så kjappe på og si at hun mister synes jeg faktisk er litt slemt, disse testene er ikke 100% sikre men en indikator at man kan være gravid om man har en følelse at man er og da får kommet til lege for å konstatere graviditet. Jeg ønsker deg uansett lykke til og håper at alt går bra og det er absolutt en lykke å få lov til å bli mor. Anonymous poster hash: 5e567...04e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #30 Skrevet 21. januar 2016 Folk her har vel bare kommet med sine erfaringer? Hvis det er slemt så kan man ikke spør på et åpent nettforum. Hu ønsket svar og erfaringer, det fikk hun. Flere skrev at det er normalt med litt blødning. Dessuten får man vel ikke festeblødning så sent. Dessuten så er det svært uvanlig egentlig, selv om det ikke høres slik ut her inne. Jeg ønsker også hi lykke til. Håper det går veien for henne. Anonymous poster hash: eca3f...675
ininin Skrevet 21. januar 2016 #31 Skrevet 21. januar 2016 D er ikke unormalt med lett brun blødning i det hele tatt. Man leser på artikkler over alt at dette er veldig vanlig. Og mange har erfaringer med lett blødning igjennom hele svangerskapet uten problemer.
ininin Skrevet 21. januar 2016 #32 Skrevet 21. januar 2016 Man får også festeblødninger så det at folk er så kjappe på og si at hun mister synes jeg faktisk er litt slemt, disse testene er ikke 100% sikre men en indikator at man kan være gravid om man har en følelse at man er og da får kommet til lege for å konstatere graviditet. Jeg ønsker deg uansett lykke til og håper at alt går bra og det er absolutt en lykke å få lov til å bli mor. Anonymous poster hash: 5e567...04e Det er litt sent for festeblødning tror jeg. Mener jeg er over 5 uker på vei
Katta82 Skrevet 21. januar 2016 #33 Skrevet 21. januar 2016 Merkelig at alle erfaringane andre har hatt er negative. Eg testa positiv med digital cb med ukeindikator på kveldsurin. To dagar etterpå tok eg rfsu for tidlig testing på morgenurin. Den blei negativ. Det blei rfsu dei neste to morningane og.. Men eg var gravid. Er nå i veke 28.. Unse første graviditeten hadde eg vanlig mens første mnd (varte kanskje ein liten dag kortare einaste) og blødningar fram til og med veke 32 trur eg det var. Med han fekk eg ikkje positiv test før eg var 6+1.. Han ligg nå og søv godt i senga si. Syns du burde høyre nokon positive opplevelsar og Endring i ukeindikator bør ein ikkje bruke som tegn på om Hcg stig eller ikkje. Verken urinen eller testane er pålitelig nok til det. Du skal heller ikkje sammenligne ein strektest med ein anna. Godt du har vore til lege og får målt det på blodprøve i staden. Sjå på stigning som stigning, og eit positivt tegn. Ikkje sammenlign deg med andre sine resultater. Då blir du bare tullete og vil ikkje klare å slappe av. Lykke til!
ininin Skrevet 21. januar 2016 #34 Skrevet 21. januar 2016 Merkelig at alle erfaringane andre har hatt er negative. Eg testa positiv med digital cb med ukeindikator på kveldsurin. To dagar etterpå tok eg rfsu for tidlig testing på morgenurin. Den blei negativ. Det blei rfsu dei neste to morningane og.. Men eg var gravid. Er nå i veke 28.. Unse første graviditeten hadde eg vanlig mens første mnd (varte kanskje ein liten dag kortare einaste) og blødningar fram til og med veke 32 trur eg det var. Med han fekk eg ikkje positiv test før eg var 6+1.. Han ligg nå og søv godt i senga si. Syns du burde høyre nokon positive opplevelsar og Endring i ukeindikator bør ein ikkje bruke som tegn på om Hcg stig eller ikkje. Verken urinen eller testane er pålitelig nok til det. Du skal heller ikkje sammenligne ein strektest med ein anna. Godt du har vore til lege og får målt det på blodprøve i staden. Sjå på stigning som stigning, og eit positivt tegn. Ikkje sammenlign deg med andre sine resultater. Då blir du bare tullete og vil ikkje klare å slappe av. Lykke til! Gode nyheter for min del! Har noen små smerter i magen akkurat nå som kommer i korte tak, lurer litt på hva det kan være, har du hatt dette mens du hadde de små blødningene?
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. januar 2016 #35 Skrevet 21. januar 2016 Jeg er nå gravid for tredje gang og har blødd/hatt småblødninger i alle svangerskapene og det har jo gått godt to ganger. Er 12 uker på vei nå og så langt har dette også gått greit, så ja, for noen er ikke blødninger ensbetydende med SA/MA. Jeg har derimot hatt to SA, en tidlig og en sent, om da har det ikke vært tvil om at jeg mistet. Masse lykke til!
Liljekonvall<3 Skrevet 21. januar 2016 #36 Skrevet 21. januar 2016 Håper spiren holder seg der, hi! Jeg har vært gravid 3 ganger, og blødd hver gang. Friskt blod. Jeg har to friske barn og er nå 29 uker på vei med nr 3. 😉 Denne gangen hadde jeg "mensen" i tre dager. Blødde såpass mye at jeg måtte bruke tampong. Testet dagen etter siste blødning grunnen en rar(og velkjent) magefølelse. CB viste 3+ 😉
ininin Skrevet 21. januar 2016 #37 Skrevet 21. januar 2016 Nå fikk jeg en liten seig lys blod klump.... Da er d vell mest sannsynlig en SA som starter eller?
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. januar 2016 #38 Skrevet 21. januar 2016 Nå fikk jeg en liten seig lys blod klump.... Da er d vell mest sannsynlig en SA som starter eller? Huff...ikke godt å si, men du må nesten bare vente og se dessverre. Veldig vondt å ikke vite om man mister eller ei, men det er lov å håpe at det går bra likevel. Sender gode tanker!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #39 Skrevet 21. januar 2016 Nå fikk jeg en liten seig lys blod klump.... Da er d vell mest sannsynlig en SA som starter eller? Sannsynligvis.... Og hvis du har hatt takvise magesmerter, så tror jeg nok dessverre du bør innstille deg på det.... Anonymous poster hash: bef22...b4e
Katta82 Skrevet 21. januar 2016 #40 Skrevet 21. januar 2016 Merkelig at alle erfaringane andre har hatt er negative. Eg testa positiv med digital cb med ukeindikator på kveldsurin. To dagar etterpå tok eg rfsu for tidlig testing på morgenurin. Den blei negativ. Det blei rfsu dei neste to morningane og.. Men eg var gravid. Er nå i veke 28.. Unse første graviditeten hadde eg vanlig mens første mnd (varte kanskje ein liten dag kortare einaste) og blødningar fram til og med veke 32 trur eg det var. Med han fekk eg ikkje positiv test før eg var 6+1.. Han ligg nå og søv godt i senga si. Syns du burde høyre nokon positive opplevelsar og Endring i ukeindikator bør ein ikkje bruke som tegn på om Hcg stig eller ikkje. Verken urinen eller testane er pålitelig nok til det. Du skal heller ikkje sammenligne ein strektest med ein anna. Godt du har vore til lege og får målt det på blodprøve i staden. Sjå på stigning som stigning, og eit positivt tegn. Ikkje sammenlign deg med andre sine resultater. Då blir du bare tullete og vil ikkje klare å slappe av. Lykke til! Gode nyheter for min del! Har noen små smerter i magen akkurat nå som kommer i korte tak, lurer litt på hva det kan være, har du hatt dette mens du hadde de små blødningene? Eg hadde mykje smerter! Smertene eg hadde tidlig i svangerskapet var vondare enn fødselen.. Men hadde ikkje takvise smerter slik du beskriv det. Eller eg hadde det då eg hadde "mensen" men ikkje då eg hadde dei verste smertene litt seinare. Håper dette går veien for deg!
ininin Skrevet 21. januar 2016 #41 Skrevet 21. januar 2016 Merkelig at alle erfaringane andre har hatt er negative. Eg testa positiv med digital cb med ukeindikator på kveldsurin. To dagar etterpå tok eg rfsu for tidlig testing på morgenurin. Den blei negativ. Det blei rfsu dei neste to morningane og.. Men eg var gravid. Er nå i veke 28.. Unse første graviditeten hadde eg vanlig mens første mnd (varte kanskje ein liten dag kortare einaste) og blødningar fram til og med veke 32 trur eg det var. Med han fekk eg ikkje positiv test før eg var 6+1.. Han ligg nå og søv godt i senga si. Syns du burde høyre nokon positive opplevelsar og Endring i ukeindikator bør ein ikkje bruke som tegn på om Hcg stig eller ikkje. Verken urinen eller testane er pålitelig nok til det. Du skal heller ikkje sammenligne ein strektest med ein anna. Godt du har vore til lege og får målt det på blodprøve i staden. Sjå på stigning som stigning, og eit positivt tegn. Ikkje sammenlign deg med andre sine resultater. Då blir du bare tullete og vil ikkje klare å slappe av. Lykke til! Gode nyheter for min del! Har noen små smerter i magen akkurat nå som kommer i korte tak, lurer litt på hva det kan være, har du hatt dette mens du hadde de små blødningene? Eg hadde mykje smerter! Smertene eg hadde tidlig i svangerskapet var vondare enn fødselen.. Men hadde ikkje takvise smerter slik du beskriv det. Eller eg hadde det då eg hadde "mensen" men ikkje då eg hadde dei verste smertene litt seinare. Håper dette går veien for deg! Hva mener du med da du hadde "mensen"? Her er det litt takvise smerter lysebrunt utflod, også kon det en slimete lysebrun/rød klump i sta her :s
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #42 Skrevet 22. januar 2016 Mine spontanaborter har ikke Vært så vonde. Og når jeg var gravid med babyen min hadde jeg litt smerter når livmoren utvidet seg. Så det er vanskelig å si. Anonymous poster hash: 99631...407
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #43 Skrevet 22. januar 2016 Hvordan går det? Sender med en klem Anonymous poster hash: 5fe3a...e08
ininin Skrevet 22. januar 2016 #44 Skrevet 22. januar 2016 Det måtte ha vært spontan abort. Var på ultralyd i dag, og der fant de ingen tegn til et foster. Så har nok mistet det... Får håpe det blir neste gang i stede
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #45 Skrevet 22. januar 2016 Lykke til! Håper det går din vei neste gang Anonymous poster hash: 7b0c6...ad0
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. januar 2016 #46 Skrevet 22. januar 2016 Leit når sånt skjer, men du kan nok lykkes igjen snart om du vil! Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå