Gå til innhold

Blodtrykksfall, eller hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opererte på mandag, fjernet polypper og slimhinnene i livmoren. Et ukomplisert inngrep med lett narkose og jeg var bare til observasjon en halvtime før jeg fikk dra hjem :)

Alt har gått greit her hjemme, litt smerter, men ikke veldig. Problemet er derimot at med en gang jeg gjør noe mer enn å gå på do for så å legge meg på sofaen, svimer jeg av og/eller kaster opp.

Skulle dusje i sta, gikk helt fint i dusjen, men da jeg kom ut ble jeg ekstremt uvel og måtte legge meg rett ned på gulvet, ble borte i et halvt minutt og så kastet jeg opp.

Hadde ikke regnet med at formen skulle være slik etterpå, de fleste har visst vært i helt fin form etter en sånn operasjon, så eg lurer på hva som skjer!? :)

Anonymous poster hash: ac0ec...1ba

Skrevet

Jeg har jo ikke feber eller unormale smerter, så hadde håpet noen kanskje hadde opplevd det samme :) Om det er blodtrykksfall er det jo lite en får gjort med det.

Om det ikke er bedre i morgen ringer jeg selvfølgelig :)

Skrevet

Bruker du en type smertestillende som du ikke har brukt før?

Jeg blir lignende på Tramadol.

Ellers bør du uansett ta kontakt med sykehuset som opererte deg, for det er ikke normalt å ha det slik.

Anonymous poster hash: fa56f...371
Skrevet

Ellers bør du uansett ta kontakt med sykehuset som opererte deg, for det er ikke normalt å ha det slik.

Takk for svar :) Ja, tar pinex forte, 2 stk fire ganger i døgnet, kan det være de? Har aldri tatt noe sterkere enn paracet før :P

Skrevet

Takk for svar :) Ja, tar pinex forte, 2 stk fire ganger i døgnet, kan det være de? Har aldri tatt noe sterkere enn paracet før :P

Jeg synes som sagt at du uansett bør ta kontakt med sykehuset, sånn just in case. Bedre med en telefon for mye enn en for lite...

Ang. pinex forte så reagerte jeg ganske mye på pinex forte også da jeg prøvde det for mange år siden, og ble veldig dårlig av dem, husker ikke alle symptomene jeg fikk, annet enn at jeg satt eller lå i ro etter å ha tatt dem, og hadde mer smerter enn normalt. Husker jeg var svimmel.

Skrevet

Takk for svar :)

Skulle som sagt ringe sykehuset i dag om det ikke ble bedre, men valgte å la være og ta pinex i går kveld og har ikke tatt i dag, nå er problemet borte, så da var det nok de. Må nok krype til korset og ta en snart likevel, for fy søren så vondt det er :P:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...