Gå til innhold

Home & Cottage -for noe tull!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringe butikk for å høre om de hadde en kommode inne, og det hadde de. Men det gikk ikke an å kjøpe den der. Alle møbler måtte bestilles og sendes direkte hjem til oss fra hovedlageret. 

Ergo må jeg betale minimum 500 kr i frakt og hjemkjøring, om jeg ikke ønsker å hente på hovedlager i Oslo. 

Kjenner jeg ble litt irritert. Greit nok å ikke ha store lager, men det bør da gå an å bestille varer som hentes uten ekstra kostnad i butikken. 

Anonymous poster hash: e2fe9...14d
Skrevet

Det er ganske vanlig. Er nesten bare på IKEA du får ta møbler hjem med en gang. Men enig i at det er irriterende.

Skrevet

Jeg trenger ikke møblene med en gang. Men jeg vil hente de i butikk uten å betale masse ekstra, kan gjerne bestille og vente til de ankommer. Met er ikke mulig her, for de kjører kun hjem. Koster 500 kr for oss. 

Anonymous poster hash: b4934...a73
Skrevet

Home & Cottage har vel bare møbler til utstilling i butikkene sine, de har ikke lager i butikken. Er dessverre ganske vanlig med slike nisjebutikker. Handler du på Ikea, Skeidar, Bohus o.l. så får du hentet det selv.

Anonymous poster hash: 021af...c5d

Skrevet

Er du litt lite oppegående? Du betaler for frakt enten det prises rett inn eller ikke. Tror du virkelig varen ville vært billigere om de først fraktet den til butikken og så hadde lagerplass til alt alle skal hente?

Anonymous poster hash: faa9f...1c2

Skrevet

Sånn er det bare. Selv når man bestiller varer fra Ikea. 14 dagers leveringstid på møbler sist gang jeg bestilte noe derfra. At ikke utstilling selges forstår jeg godt. Skal jo ha noe å vise fram for i det hele tatt få salg.

Skrevet

Sånn er det bare. Selv når man bestiller varer fra Ikea. 14 dagers leveringstid på møbler sist gang jeg bestilte noe derfra. At ikke utstilling selges forstår jeg godt. Skal jo ha noe å vise fram for i det hele tatt få salg.

Leveringstid er helt ok.

Men når de reklamerer med varer til f ex 3995,- så ønsker jeg jo å kunne hente varen til den prisen i butikk.

Alle andre møbelbutikker tilbyr jo hjemkjøring, men man kan også hente selv. Det går ikke her (med unntak av Oslo)

Det blir derfor minimum 500 kr ekstra.

Skrevet

Er du litt lite oppegående? Du betaler for frakt enten det prises rett inn eller ikke. Tror du virkelig varen ville vært billigere om de først fraktet den til butikken og så hadde lagerplass til alt alle skal hente?

Anonymous poster hash: faa9f...1c2

Det er ingen grunn til å bli ufin, selv om du har en annen mening.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...