Gå til innhold

Kvalme i uke 4?!??!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er i uke 4+2 og sliter skikkelig med "kvalmebølger" allerede, nå er det noen år siden sist gang jeg var gravid så husker ikke helt nøyaktig hvordan det var,men mener da at det ikke startet sååå tidlig med kvalme... Er det noen andre som også sliter med dette så tidlig? Veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257251-kvalme-i-uke-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!

Jeg er i uke 6 nå men fikk kvalmen i slutten av uke 4. Det har jeg hatt nesten konstant siden. Det er helt forferdelig slitsomt.

Skal dette holde på i flere mnd fremover så vet jeg ærlig talt ikke om det går. 

Det skal sies at jeg stresser veldig for tiden av ulike grunner og jeg tok meg en dag "fri" i går fra alt styret og bare slappet av. Det hjalp. Jeg har prøvd alt annet mot kvalme og det var det eneste som fungerte. Man kan jo ikke være bombesikker på om det var årsaken, men nå er det ihvertfall litt bedre.

Jeg er 7+1 i dag og kvalmen er fortsatt her. Noen dager null matlyst og brekker meg på div lukter. Må tvinge meg til å spise et eller annet. Må ha en kjeks før jeg rekker å stå opp fra sengen... Men har ikke kastet opp enda. I forrige svangerskap kastet jeg opp noen få ganger, håper det blir sånn denne gangen også.

😄

Såå merkelig assa,kvalmen min er borte eller skal jeg si byttet ut med halsbrann og ømme pupper...🤔 Har også skikkelig dårlig matlyst,orker ikke sjokolade som jeg vanligvis er avhengig av hehe syns denne graviditeten er rar ☺️ Men er jo bare 4uker pluss ennå,så mye kan fortsatt forandres😄

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg kastet opp 8-9 dager etter el. Og har vært kvalm/kastet opp siden.

Kan jo legge til at jeg har hatt alvorlig hyperemesis gravidarum de to forrige svangerskapene, fra start til slutt. 

Er jo lov å håpe at dette er den gangen jeg skal slippe å legges inn pga. dette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...