Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #26 Skrevet 28. januar 2016 jeg bruker denne. Både på natt og dag. På sommerhalvåret bruker jeg samme merke, men dagkrem med faktor. Huden min har blitt så mye mye finere etter jeg begynte med det merket. Kjøpte det først på hudspesialisten. Der jeg også tok ei behandling. Litt billigere å kjøpe på nett, og mye enklere. https://www.blivakker.no/product/3011348/exuviance-evening-restorative-complex-50g Anonymous poster hash: 7bbdc...f48
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #27 Skrevet 28. januar 2016 Locobase Repair. Genial til ALT. Anonymous poster hash: 9fe9e...828
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #28 Skrevet 28. januar 2016 http://www.klosterkrem-saape.com/butikk/prod_778572-Agurk-ansiktskrem.html Anonymous poster hash: ebcaa...375
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #29 Skrevet 28. januar 2016 Jeg skal være kjipingen her og si at jeg ikke bruker en krone på fancy kremer. Jeg har hele livet hatt tørr hud. Løsningen er å smøre meg med vanlig matolje før jeg legger meg. Fungerer veldig bra. Du kan jo lese på ingrediensene på kremer. De fleste inneholder en form for olje. Ville styrt unna alt som inneholder flytende parafin. Det gir god fuktighet med en gang og tørker ut huden mer på sikt. For eksempel lypsyl inneholder dette. Og natusan babyolje. Libero babyolje derimot bruker rapsolje. Eventuelt kan du smøre deg meg en kuldekrem om kvelden. Har du forresten noen gang hørt uttrykket "Black don't crack". Det er fordi når en mørkhudet person blir tørr i huden blir de grå. De ser det med en gang. Beautytipset fra mørkhudede er nettopp olje. Anonymous poster hash: 08596...474
BareMas Skrevet 28. januar 2016 #30 Skrevet 28. januar 2016 Ultra rich face cream fra l'occetain. Super duper!!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #31 Skrevet 29. januar 2016 Jeg har også problemhud med psoriasis. Har prøvd mange, men Foreverliving sine ansiktsprodukter er det beste for min hud. Likte også Clinique sine Anonymous poster hash: b9a2e...07d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #32 Skrevet 29. januar 2016 Gå for økologisk! Jeg er hudterapeut, og bruker Maria Åkerberg. Super pris også! Selges kun i hudpleiesalonger. Bruker selv Face Lotion Clearing, den gjør mye for tørr, sensitiv blandingshud! Anbefales! Anonymous poster hash: 6a51e...6f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #33 Skrevet 29. januar 2016 Origins har mye gode kremer. Jeg har veldig tørr hud, så jeg bruker denne, men de har lettere kremer også. Anbefaler å stikke innom et parfymeri og teste. Takk for tips, er en Origins jeg har nå faktisk. en grønn en, fuktighetsgivende. Men den reagerer jeg litt på tror jeg. For jeg har aldri hatt så stygg hud som etter jeg kjøpte den. Fikk ikke opp linken din fra jobb pc her :/ Den er rett og slett litt for sterk for meg den jeg har. :/ Jeg bruker også Origins, den oransje for energi. Liker den veldig godt. http://m.origins.com/product/15352/26237/skincare/moisturize/moisturizers/GinZing/Energy-boosting-Moisturizer Anonymous poster hash: 0598d...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå