Gå til innhold

Okei damer, gi meg deres beste tips på en god fuktighetskrem til ansikt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske tørr hud, iallefal nå på vinteren. Den er også litt sensitiv kan ha en tendens til å bli rød og svi litt med for sterke kremer.

Jeg har vel det som kalles tør til kombinert hud da jeg titt og ofte får en liten kvise på besøk samt blank nese..

Så har dere noen tips? Jeg vurderer Elizabeth Arden visible different moisture cream, men redd den er tung. Noen erfaringer?

Så har jeg vært glad i Vichy sine som er mot tørr hud, men føler de nesten trekker for lett inn igjen..

Lancome serien for tørr ung hud har jeg også likt, men kunne tenke meg et prisnivå eller to ned..

Så noen tips damer?

Jeg i midten av 20 årene, så ikke en veldig tung krem med for mye aktive stoffer :)

Fortsetter under...

Skrevet

Dermalogica Skin Smoothing Cream. Perfekt konsistens for en hud som er midt i mellom.

Anonymous poster hash: 205b9...a8e

Skrevet

La Roche Posay, anthelios-serien er god :)

Anonymous poster hash: f2a60...6b1
Skrevet

Jeg har prøvd mange i alle prisklasser, men den som fungerer best er den hvite boksen med Nivea.

Anonymous poster hash: cf78b...635

Skrevet

Jeg føler jeg har prøvd "alt", men nå bruker jeg bare Biotherm aquasource, bytter aldri tilbake! Den kommer i tre "fethetsgrader", normal, tørr og ekstra tørr hud. Jeg bruker sistnevnte nå i kulda, den for tørr hud resten av året.

Anonymous poster hash: 2fe1b...50f

Skrevet

Takk for svar, Anthelios serien får jeg bare opp solkremer når jeg søker opp..

Dermalogica syntes jeg er litt dyr, jeg vil ikke den skal være så dyr i tilfelle jeg ikke tåler den.

Annonse

Skrevet

Jeg har prøvd mange i alle prisklasser, men den som fungerer best er den hvite boksen med Nivea.

Anonymous poster hash: cf78b...635

Takk, men den blir uaktuell. For fet lukker porene lar ikke huden puste og har en del stoffer i seg jeg ikke ønsker i huden min.

Skrevet

Jeg føler jeg har prøvd "alt", men nå bruker jeg bare Biotherm aquasource, bytter aldri tilbake! Den kommer i tre "fethetsgrader", normal, tørr og ekstra tørr hud. Jeg bruker sistnevnte nå i kulda, den for tørr hud resten av året.

Hmm den har jeg brukt før mener jeg og huske.. Kanskje jeg skal prøve den igjen, mener dog å huske den luktet litt sterkt stemmer dette? :)

Skrevet

Jeg bruker solkremen fra i sommer, solfaktor 15. Biotherm.

Anonymous poster hash: 2aca0...6a3

Skrevet

Dr. grandel fuktighetskrem og Anne Marie Börlind øyekrem.

Jeg har eksem og sensitiv hud. Disse to er fantastiske for min hud.

Anonymous poster hash: b9ee1...c60

Skrevet

Bruker kun kaldpresset jomfru kokosolje. Funker mye bedre enn noe produkt som er laga av EEE osv. :) ingen utvrudd. Og glatt fin hud :)

Anonymous poster hash: 34a95...8d0

Annonse

Skrevet

Origins har mye gode kremer. Jeg har veldig tørr hud, så jeg bruker denne, men de har lettere kremer også. Anbefaler å stikke innom et parfymeri og teste. 

Skrevet

Hmm den har jeg brukt før mener jeg og huske.. Kanskje jeg skal prøve den igjen, mener dog å huske den luktet litt sterkt stemmer dette? :)

Jeg synes ikke den lukter så sterkt, men litt lukt er det jo. Du må nesten bare gå og lukte på den 😃

Skrevet

Origins har mye gode kremer. Jeg har veldig tørr hud, så jeg bruker denne, men de har lettere kremer også. Anbefaler å stikke innom et parfymeri og teste. 

Takk for tips, er en Origins jeg har nå faktisk. en grønn en, fuktighetsgivende. Men den reagerer jeg litt på tror jeg. For jeg har aldri hatt så stygg hud som etter jeg kjøpte den. Fikk ikke opp linken din fra jobb pc her :/

Den er rett og slett litt for sterk for meg den jeg har.  :/

Skrevet

A-krem på brunt glass

Anonymous poster hash: a7679...ded

Skrevet

Jeg er også en av de som har prøvd "alt". Alt fra kostbare "vidunderkremer" kjøpt hos hudpleier til billige på Rema. Fikk en sånn reklamelapp i postkassen om kremen til Vendela, Silverday. Er generelt skeptisk når "kjendiser" skal fronte hudpleie, men valgte å prøve den. Og den er helt fantastisk for min hud :D Har kombinert hud, får lett kviser i t-sonen og er tørr ellers. I tillegg er huden sensitiv. Huden min har aldri vært så bra som nå :)

Anonymous poster hash: b7773...66d

Skrevet

Eucerin volum-filler bruker jeg og er kjempefornøyd. Er riktignok 36 år, så litt eldre enn deg. Trekker kjapt inn, fukter uten at man blir blank og får ingen kviser av den. Fås på apoteket, har solfaktor 15. Jeg har slik hud som du beskriver.

Anonymous poster hash: 8a88c...994

Skrevet

Body Shop sin Aloe Vera night cream. Dagkremen er litt for lett for meg, og jeg reagerte litt på den, men nattkremen er perfekt :)

Anonymous poster hash: f9676...d97
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Miniderm fra ACO er mitt beste tips! :)

Skrevet

apotek 1 har 30 % avslag på cosmica.

Anonymous poster hash: d9f68...ed3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Organic og cosmopharma balance ansiktspleie-serier fra Cosmopharma er kjempe gode. Jeg kan anbefale dem. Produktene er basert på naturlige planteoljer og ekstrakter. Uten parabener og andre tilsetningstoffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...