Gå til innhold

Navn til minstesøster..?

Anbefalte innlegg

Vi venter nummer tre og tenker vi trenger et navn i samme gate som søsknene. De har navn vi anser som gamle og solide, men som nok har økt i popularitetskurven den siste tiden. Si de heter Alfred og Olava. Det er den slags navn vi stort sett liker og nok kommer til å ende opp med til nr. tre også, men vi har ennå ikke funnet noen navn vi liker ekstra godt. Hjelp?

Anonymous poster hash: d34be...2a3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257222-navn-til-minstes%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, litt videre kristerier: Navn som Signe (som jo i og for seg er et pent navn) har for religiøs klang for oss. Agnes er et godt forslag, men er alt brukt av noen som er for nære til at vi også kunne brukt det :)

HI

Annonse

Skjønte ikke helt om dere hadde barn som het Alfred og Olava, eller om det var et eksempel på navn dere likte? Isåfall er det kjempefine navn som jeg hadde vurdert å bruke dersom dere ikke har de fra før :)

Olea

Mia

Alma

Lilly

Clara

Ada

Live

Liva

Tilda

Ellinor

Elvira

Leonora

Helmine

Anonymous poster hash: 46f03...7ae

Skjønte ikke helt om dere hadde barn som het Alfred og Olava, eller om det var et eksempel på navn dere likte? Isåfall er det kjempefine navn som jeg hadde vurdert å bruke dersom dere ikke har de fra før :)

Olea

Mia

Alma

Lilly

Clara

Ada

Live

Liva

Tilda

Ellinor

Elvira

Leonora

Helmine

Anonymous poster hash: 46f03...7ae

De heter ikke det, men det kunne like gjerne vært det om du skjønner ;) Vil ikke utlevere meg med navn på barna her. Du nevner navnet på én av dem ;)

Live er et navn vi har tenkt litt på. Liv sto sterkt til eldste, men det også ble brukt av noen som er for nære til at vi kan ta det. Live føles bare litt for..vanlig? Ikke det at det egentlig spiller noen rolle. Klara er heller ikke helt feil, kanskje med unntak av r'en som jeg egentlig prøver å unngå. Hehe, skal ikke være lett!

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...