Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 Mini er litt lei brødmat og jeg tenkte å lage bananlapper.Hva tilsetter dere i røra?Jeg har prøvd en gang og da blandet jeg egg,banan og havregryn.Noen andre tips kanskje?og kan man fryse de? Anonymous poster hash: 6cf9e...934
kråkemamma Skrevet 20. januar 2016 #2 Skrevet 20. januar 2016 Har du melk og mel i blir det bananpannekaker. Omelettmuffins Matmuffins Fylte horn Grove vafler Lefse/wrap med pålegg Pastasalat
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Jeg zapper havregryn i stavmikser, moser banan og rører i egg. Bittelitt vaniljestevia eller vaniljepulver(knust vaniljestang) i er godt. Anonymous poster hash: 28d4c...b34
MarianeA Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Mini er litt lei brødmat og jeg tenkte å lage bananlapper.Hva tilsetter dere i røra?Jeg har prøvd en gang og da blandet jeg egg,banan og havregryn.Noen andre tips kanskje?og kan man fryse de? Anonymous poster hash: 6cf9e...934 Jeg bruker banan,havregryn og egg og det blir nydelige lapper som man gjerne kan fryse. Vi pleier å ha med på tur eller når vi skal kose oss litt ekstra. Selv om de er sunne smaker de ganske søtt og jeg ville ikke brukt de som hverdagsmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå