Gå til innhold

Mannen min har begynt å miste håret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg takler det så dårlig. Grunnen til det, er at han har mye skyld i det selv pga altfor mye jobbing og stress. Jeg har sagt så mange ganger at han må roe seg ned, og nå, etter årevis med stress ser vi resultatet i form av hårtap og kroppslige plager. Bestefaren hans mistet hår først i 50-årsalderen og svigerfar har ikke begynt en gang. Og mannen min på 30 er godt i gang. Synes dette er helt forferdelig. Ikke konmer han til å kle å være skallet heller.. Huff jeg vet jeg kan virke som ei heks nå.. Hvordan skal det gå 😢

Anonymous poster hash: d9c60...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann. Det blir vel ikke mindre stress for han ved at du klager på at han mister håret

Anonymous poster hash: 8be8e...e04

Skrevet

Prøv å tenke at han kunne blitt diagnostisert med hjernesvulst eller ALS, så får dere litt perspektiv på det. Kan hjelpe.

Ellers får han kjøpe seg Recrea Forte og smøre i hodebunnen morgen og kveld, så slipper han å miste håret.

Anonymous poster hash: 6139d...604

Skrevet

Huff, stakkars mann... Ikke rart han mister håret når han er sammen med noen som er så overfladisk...

Anonymous poster hash: 4ee53...ffc

Skrevet

Og jeg takler det så dårlig. Grunnen til det, er at han har mye skyld i det selv pga altfor mye jobbing og stress. Jeg har sagt så mange ganger at han må roe seg ned, og nå, etter årevis med stress ser vi resultatet i form av hårtap og kroppslige plager. Bestefaren hans mistet hår først i 50-årsalderen og svigerfar har ikke begynt en gang. Og mannen min på 30 er godt i gang. Synes dette er helt forferdelig. Ikke konmer han til å kle å være skallet heller.. Huff jeg vet jeg kan virke som ei heks nå.. Hvordan skal det gå 😢

Anonymous poster hash: d9c60...908

Samme med min mann. Han er 30 og begynner å bli skallet. Liker det ikke. Han har sånn hode som han i luksusfellen så kler det virkelig ikke.

Men det verste er at han har hår på 90% av kroppen og så er det hodet det forsvinner på. Jeg hater mye hår på menn, men man kan ikke velge hvem man faller for. Så her blir det laserfjerning på rygg, skuldre og mye av bryst og mage. Kanskje rompa også. Må vel sette inn nye hår på hodet også.

Jeg leste en gang at det var på mor sin side man arvet håravfall. Så hvis hans morfar er skallet er det stor sannsynlighet at din mann blir det.

Anonymous poster hash: 4ba96...e8d

Skrevet

Jøss, spiller det noen rolle da? Overfladisk fjas har jeg lite til overs for.

Anonymous poster hash: 0fd2d...f40

Skrevet

Menn blir ikke skallet pga stress...bevares!

Min eks var hysterisk for å miste håret. Prøvde masse midler, piller etc. Det var ikke mye tiltrekkende altså. Bedre med hårløshet da.

Anonymous poster hash: 760eb...240

Skrevet

Du virker ikke som ei heks, du er ei heks!

Anonymous poster hash: 8c879...bf1
Skrevet

😂

Anonymous poster hash: 8cde5...9c6

Skrevet

Hadde menn blitt skallet av stress hadde min vært hårløs for lengst. Jobber lange dager og ofte rett på forskjellige vennetjenester, hjelper med oppussing hos andre og pusser opp hjemme, kone med ME så han ofte lager middag, følger opp barna osv.

Han har tykt, fint hår.

Søk opp produkter som hjelper mot håravfall. Feks ølgjær, B-vit osv.

Anonymous poster hash: 6e096...d03

Skrevet

For en drittkjerring du er. Fy f.

Anonymous poster hash: f57d1...f42

Skrevet

Han er jo den samme han alltid har vært uansett.

Og ingen menn er skyld i sitt eget hårtap - fins det virkelig fortsatt folk som tror det?

Det skylder hormoner. Er du glad i ham, elsker du ham uansett hår eller ikke.

Anonymous poster hash: 0c995...f01
Skrevet

Hår er bare hår. Om det er en dealbreaker for deg, så sier det veldig mye mer om deg enn om han. Hvordan dette skal gå? Det er jo bare opp til deg. 

Skrevet

Huff da! Mannen min begynner også å bli tynn i håret. Ser det plager han, men jeg forteller han at han er like kjekk uten hår. For det er han, jeg elsker hele han med eller uten hår. Hva hjelper det å klage på noe han absolutt ikke kan noe for? Stakkars mann.

Anonymous poster hash: 2074a...0ec

Skrevet

Da antar jeg at du ser like Fresh ut som du gjorde da dere ble sammen? Jeg har ingen tro på slike midler og piller. Hårtap er genetisk, ja, kanskje man kan bremse det- men er det verdt prisen? Min mann mistet i alder av 25. Vi tok alt, ja det var rart ett par uker for oss begge men nå kan jeg ikke forestille meg han med hår. Synes han er flott! Men han savner håret selv.

Anonymous poster hash: f9f34...2ec

Skrevet

Det er bare hår...! RO DEG NED KVINNE! 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...