Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #1 Skrevet 20. januar 2016 En kollega som lurte,har noen av dere gode tips? Bortsett fra oppskåret brød. Anonymous poster hash: 3bcb3...d83
kråkemamma Skrevet 20. januar 2016 #3 Skrevet 20. januar 2016 Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Brødsmuler på benken? På gulvet? I håret? Hvor skal det ikke komme smuler?
pitrijorg Skrevet 20. januar 2016 #4 Skrevet 20. januar 2016 Du får brødfjøl med rist oppå selve fjøla. Hvorfor heter det fjøl egentlig? Heter det fjøl noe mer? Nå ble jeg forvirra. Uansett da, så får du sånn med tre rist oppå så smuler detter ned
Keiserpingvin Skrevet 20. januar 2016 #5 Skrevet 20. januar 2016 Skjærefjøl med riller i, der smulene samler seg, evt med fordypningskant rundt fjøla (sånn som egentlig er til stek eller lignende som skal hindre at kraften renner av). Børste de av i søpla. Evt ha en liten håndstøvsuger ved siden av kjøkkenbenken som kan brukes til å støvsuge opp smulene etter man har laget mat. Så lenge man har brød i huset vil det komme smuler på en eller annen måte, det kan man ikke unngå. Da får man heller slutte med brød
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #6 Skrevet 20. januar 2016 Ikke spis brød. Da blir det ingen smuler.. Av alle ting å bekymre seg for... Anonymous poster hash: 0c428...b8e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Skrevet 20. januar 2016 Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Brødsmuler på benken? På gulvet? I håret? Hvor skal det ikke komme smuler? Benken og gulvet. Hi Anonymous poster hash: 3bcb3...d83
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2016 #8 Skrevet 20. januar 2016 Ikke spis brød. Da blir det ingen smuler.. Av alle ting å bekymre seg for... Anonymous poster hash: 0c428...b8e Ikke bekymret, men når hun først tegner nytt kjøkken. Anonymous poster hash: 3bcb3...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå