Gå til innhold

Skulle ikke kvalmen gi seg nå da???

Anbefalte innlegg

13+0 idag og har ikke vært så dårlig før 😷 har så veldig lyst å begynne å glede meg over babyen i magen, men å ligge på soffan for n'te uka begynner å ta på. Sjukemeldt ut måneden, er akkurat så at jeg får levert og henta 5åringen i barnehagen, ellers produserer jeg liggesår resten av døgnet.

Dagens sutring!!

Fortsetter under...

Er 13+3 i dag. Har vært kvalm siden uke 5, men "bare" på ettermiddager/kveld/natt. Har derfor kommet meg på jobb, for så å kollapse på sofan eller i senga resten av dagen. Ikke særlig gøy når man sjelden har ork til å leke med 3-åringen.

I går kom kvalmen allerede kl 10 om formiddagen, og helt uventet så kastet jeg opp noe voldsomt om kvelden.

Trodde 2. termin skulle være bedre enn 1. jeg, og at kvalmen skulle gi seg? :(

Anonymous poster hash: 8b181...9d5

Gi det noen uker til begge to😊 Hos meg ble kvalmen merkbart bedre i uke 15. Er vanlig at kvalmen ikke forsvinner på dagen man går inn i 2. trimester. Blir nok bedre etterhvert😊

Anonymous poster hash: f5798...188

Gi det noen uker til begge to😊 Hos meg ble kvalmen merkbart bedre i uke 15. Er vanlig at kvalmen ikke forsvinner på dagen man går inn i 2. trimester. Blir nok bedre etterhvert😊

Anonymous poster hash: f5798...188

Hadde noen fine dager forrige uke, og trodde jeg var over det verste, håper jeg får noen dagers pause innimellom denne uka og 😇

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...