Gå til innhold

Flere som har opplevd vekttap etter å ha fjernet galleblære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjernet galleblære før jul. Var normalvektig, og er det fortsatt men opplever at jeg blir tynnere.

Jeg har også levd i over et år uten godteri, snacks osv, så det kan være derfor, men føler at det har endret seg en del etter operasjonen. Får også kommentarer på dette.. Spiser helt vanlig mat ellers, og har god apetitt..

Anonymous poster hash: 5b542...523
Skrevet

Heller det motsatte her. Går bare opp i vekt :(

Anonymous poster hash: 4cd38...35c
Skrevet

Er det noen som har hatt erfaring med vekttap etter å ha sluttet med godteri, kaker og snacks da? Jeg føler liksom at det ikke er før de 4 siste månedene at jeg har merket selv - og andre har kommentert at jeg har blitt mye mindre enn jeg var.

Jeg trodde liksom svekttapet gjerne ville skje raskt i starten og deretter dabbe av. Det er nå 13 mnd siden jeg smakte noe godteri..

HI

Skrevet

Heller det motsatte her. Går bare opp i vekt :(

Anonymous poster hash: 4cd38...35c

Har du fått noen indikasjon fra lege om det er forbigående endringer? Eller hvorfor det skjer?

HI

Skrevet

Jeg fikk alvorlige komplikasjoner etter galleblæreoperasjon og lå 5,5 uke på sykehus!

Da raste jeg ned i vekt, men gått opp nesten alt igjen.

Tror ikke fjerning av den for min del er noe annerledes. Jeg spiser som en hest og holder vekta, fornøyd med det.

Skrevet

Gikk ned 15 kg på 3 mnd, men det var mens jeg ventet på operasjonen. Kutte ikke spise fettholdig mat, eller store måltider, noe som resulterte i en stor kostholdsendring. Nå etter operasjonen derimot! Haha! Nå får jeg lyst til å fråtse i alt, prøver å holde meg på matta, men det er vanskelig.

Frykt for anfall var en effektiv slankekur...

Anonymous poster hash: d30f0...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...