Gå til innhold

Frukt og fiber tyggeterninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en pakke slik i dag,føler for å rense opp litt i systemet. Har tatt en slik terning og søkte deretter litt på nett etter andres erfaringer. Ble litt bekymret da jeg leser om andre som ble sittende på do halve neste dag, hos en kom det begge veier og en tredje meldte om særdeles sår stump og måtte låne babys sinksalve.

Angrer på at jeg tok en hel og lurer på hvordan det blir hos meg. Har du prøvd?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg har aldri opplevd det de beskriver. de gjør bare at du går vanlig på do om du har vært forstoppet er min erfaring. men de skal vel brukes max 2 g. i uken

Anonymous poster hash: 7140e...552
Skrevet

Jeg har brukt dem flere ganger til tross for at det gir meg temmelig vondt i magen og diaré/dryssebæsj (type som er i tusen fragmenter og sprer seg idet man trekker ned).

De funker altså veldig bra, men du burde ikke ta det før en date eller om du frykter sårt rompehull. Just sayin'.

Anonymous poster hash: 562d5...59a

Skrevet

jeg har aldri opplevd det de beskriver. de gjør bare at du går vanlig på do om du har vært forstoppet er min erfaring. men de skal vel brukes max 2 g. i uken

Anonymous poster hash: 7140e...552

Takk,kjenner meg lettet . Har ikke forstoppelse egentlig,bare litt treg mage.

Skrevet

Og så har du meg som de ikke fungerer på før jeg ev. tar flere på en gang ;)

Du kan ev. også prøve å begynne å ta tilskudd med magnesium. Er man litt lav på det så kan man bli litt treg i magen.

Anonymous poster hash: e0bd6...519
Skrevet

Hos meg gir de bare vanlig fordøyelse. Ingen ubehag.

Anonymous poster hash: 21464...664

Annonse

Skrevet

Slik gikk det.......

Våknet som normalt og koste meg med frokost og kaffe. Det buldret litt i magen og plutselig måtte jeg kaste opp. Måtte legge meg på sofaen og melde avbud på jobben. Min vanligvis så blide sjef likte det heller dårlig og trodde jeg var gravid....

Magen har vært i ulage i hele dag og jeg har vært mange ganger på toalettet. Jeg kommer ikke til å å prøve flere ganger.

Skrevet

Slik gikk det.......

Våknet som normalt og koste meg med frokost og kaffe. Det buldret litt i magen og plutselig måtte jeg kaste opp. Måtte legge meg på sofaen og melde avbud på jobben. Min vanligvis så blide sjef likte det heller dårlig og trodde jeg var gravid....

Magen har vært i ulage i hele dag og jeg har vært mange ganger på toalettet. Jeg kommer ikke til å å prøve flere ganger.

Da prøver du heller magnesium ;)

Anonymous poster hash: e0bd6...519

Skrevet

Bare gode erfaringer med frukt og fiber.

Anonymous poster hash: 3c9e0...a2f

Skrevet

Til meg så skjer det noe etter 10-12 timer. Tar aldri dagen før jobb!

Jeg tar 3 stk om gangen. Har aldri spydd men følt meg litt kvalm akkurat da magen kniper i. Like før det vil ut..

Tar tabletter da, aldri prøvd terninger.

En tablett for meg med treg mage(på do hver 5 dag uten) gir dogåing annenhver dag. Kanskje prøve med en tablett? I helga? ;)

Fantastisk produkt, flat mage alltid :D

Anonymous poster hash: 45dfa...d28

Skrevet

Virker veldig bra, tar en på ettermiddagen. Kommer på do neste morgen.

Anonymous poster hash: e1f00...20b

Skrevet

Uff, da. Så kjipt at du tilogmed kastet opp. Men tipper du er gjennomrenset nå, ihvertfall?! 😬😱😷😛

Hilsen anonym #3.

Skrevet

Uff, da. Så kjipt at du tilogmed kastet opp. Men tipper du er gjennomrenset nå, ihvertfall?!

Hilsen anonym #3.

Ja det har blitt noen turer på toalettet i dag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...