Gå til innhold

bidronninggele og wild yam?

Anbefalte innlegg

Er det noen hensikt å ta dette? Har TR nå og skal over på pp2 etter pilleslutt.  
Jeg har royal jelly fra Forever Living, den tar jeg daglig uansett. Så tar jeg nycoplus gravid, men vurderer vitolize women fra Forever Living istedenfor da jeg ser bak på at de inneholder omtrent det samme bare at vitolize har bare 200 folat og skal vel ha 400.. og omega 3 må jeg såklart ha i tilegg da.

MEN, er det noen her som har hatt god erfaring med royal jelly og wild yam tidligere? Wild yam skal jeg bare ta fra eggløsningen er over og til mensen skal komme? Ifølge eggløsningkalkulator er det  eggløsning 3.februar. Skal jeg da ta fra 4.februar eller fra 5.feb når den fruktbare perioden er over som der står? Og så skal man slutte å ta når mensen kommer, eller ikke kommer..? Men royal jelly kan man vel ta hele syklusen? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257148-bidronninggele-og-wild-yam/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid etter to år med prøving den måneden jeg prøvde Wild Yam :-) tror absolutt den var mye av grunnen!

Når begynte du å ta og hvor mange tok du?:) trappet du ned?

Jeg har ikke eggløsningstester til neste pp, det får bli etterhvert men har hatt mensen to ganger så vet iallefall sykluslengde.. Og ifølge kalkulator er eggløsning 3.februar og den fruktbare perioden over 5.februar. Tenkte å kanskje begynne den 7. for å være sikker, og ta frem til noen dager før IKM og trappe ned de siste dagene. På IKM skal jeg ikke ta?

Jeg fikk kluss med syklusene når jeg benyttet Wild Yam.. Fikk mensen kun 11 dager etter El de 2 mnd jeg anvendte Wild Yam... Ble skeptisk og bestemte meg for å kutte ut Wild Yam.. Den mnd ble jeg gravid. Men tok Hsg røntgen samme mnd så tror nok det var årsaken Men ubehagelig at syklus ble så rar med Wild Yam...

Annonse

Hadde ikke begynt å styre med noe sånt så tidlig i prøvingen. Du vet jo ikke om du har problemer med å bli gravid.

Anonymous poster hash: 20d59...2c2

Det har du egentlig rett i.. Jeg ble gravid i pp1 sist, så tror ikkje jeg har problemer bare for at det ikke gikk i pp1 denne gangen.. Andre ppiller denne gangen da.. vet ikke om det har noe å si men..  Jeg har tenkt litt på det idag, og jeg får heller kjøpe det om det går et halvt år eller mer. Men bidronninggele tar jeg uansett da, og multivitamin,omega3,folat.. men kan droppe den urten.. 

Kanskje jeg burde slappe litt mer av :P jeg er så redd for at det ikke skal gå denne gangen, og skjønner ikke hvorfor for er ingen grunn til det akkurat. Veier litt mer enn sist, ellers er det vel samme.. Ble bare skikkelig skuffet når det ikke gikk like lett som sist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...