Gå til innhold

TR eller hormonell blødning?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med piller i desember, fikk TR tilbake ganske fort og blødde da mye, slik jeg har pleid å gjøre før.. Så var vi igang med pp1 og ifølge 28 dager skulle jeg ha mensen igjen den 15. Har alltid hatt regelmessig TR før p pille bruk. Cerazette som jeg brukte nå har jeg bare hatt siden forrige fødsel, i 2 år.

Igår tidlig merket jeg noe slim og blod på papiret, og hadde i et truseinnlegg siden jeg ikke hadde bind. Det ble fullt etter noen timer og synst det var så rart og annerledes enn sist gang.. Hadde på et bind og flere timer senere var det ingenting der, bare litt brunt men det kom en del på papiret, og flere bind senere kommer det heller ingenting på.. Men har murringer osv, kan mensen bare ha blitt mildere etter pillebruk? Men var jo mye mer forrige gang og har lest om hormonell blødning rundt forventet mens? Håper ingenting her men begynner jo å tenke når den er så annerledes enn sist gang og før! Noen som har hatt en liten blødning rundt IKM og allikevel vært gravid?

Anonymous poster hash: f650a...b03

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257026-tr-eller-hormonell-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...