Gå til innhold

Hvor lenge varer minicolor på deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fargen vil gradvis forsvinne avhengig av hvor ofte du vasker håret.

Minicolor er ett misforstått produkt,mange tror at de skal ha perfekt farge også skal alt vaskes ut etter så og så mange uker.det går ikke an.legg merke til at så og si ingen salonger tilbyr dette lengre pga det er upraktisk og veldig skjeldent pent noe lengre enn 3-4 uker.

Farg håret når du vil hvorfor du skulle vente lurer jeg på

Minicolor er ett misforstått produkt,mange tror at de skal ha perfekt farge også skal alt vaskes ut etter så og så mange uker.det går ikke an.legg merke til at så og si ingen salonger tilbyr dette lengre pga det er upraktisk og veldig skjeldent pent noe lengre enn 3-4 uker.

Grunnen til at jeg velger det er fordi hvis fargingen er mislykket går det ut etterhvert. Stoler ikke på frisører, de ødela håret mitt sist jeg var der for 1 år siden. Er enda ikke bra 😢.

Anonymous poster hash: 3a6a7...959

Grunnen til at jeg velger det er fordi hvis fargingen er mislykket går det ut etterhvert. Stoler ikke på frisører, de ødela håret mitt sist jeg var der for 1 år siden. Er enda ikke bra 😢.

Anonymous poster hash: 3a6a7...959

Det går ut på lik linje med vanlig farge.

Bare at den blir fortere blass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...