Gå til innhold

Bruke Medicus selv om dere bor i Oslo?

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som bor i Oslo men har benyttet Medicus i Trondheim til IVF eller annen hjelp ? De har et Oslokontor i samme bygg som akupunktøren min, og jeg ser også at de benytter ny teknologi som de andre private i Oslo ikke bruker. Men virker litt tungvint å måtte reise helt til Trondheim. Har ikke begynt IVF prosessen men etter 12 pp uten særlig hell og utredning som heller ikke viser noe feil er det noe vi må vurdere . Er blitt 40 år så antar at det er det som er feilen til tross for gode hormon prøver etc. Vi har begge barn fra før - men ikke sammen.

Fortsetter under...

Vi er kjempefornøyd med Fertilitetssenteret i Oslo

Så akkurat nå at Fertilitetssenteret har et slik embryoscope som er noe slikt som Medicus tilbyr og som jeg ikke trodde det fantes i Oslo. Synes Fertilitetssenteret virker veldig bra. Er litt usikker på om det er riktig å gå rett på IVF uten å ha prøvd noe vanlig hormonstøtte først. Vet om flere som har brukt Femar for å få ekstra gode eggløsninger - men gynekologen min mente det ikke var nødvendig for meg siden jeg har gode eggløsninger . Men jeg føler han er litt utdatert og nok ikke har brukt Femar bare Pergotime - og det tror jeg ikke har noe for seg for meg. Så jeg tenker at uansett så er det lurt å prøve noe privat som er spesialister på infertilitet.

Hadde dere mange forsøk sunfly ?jeg er jo akkurat fylt 40 så jeg kjenner litt på tidspresset og vil helst bli gravid nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...