Gå til innhold

Mars 2016

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen dager nå vært helt ødelagt (vondt) i musklene/leddene på venstre arm, nakke og skulder. Noen andre som har opplevd det i sprayingen?

Har nå begynt på Bemfola og Menopur, så håper det hjelper :)

Aldri opplevd det dessverre. Hmm :)

Bethlisa & MinStørsteDrøm: Ja, de sa uansett at jeg skulle ringe når jeg fikk mensen, så har allerede lagt igjen beskjed:) Har et ørlite håp, er jo bare én dag forskjell. Men, det blir vel forskjøvet til april:)

Bethlisa & MinStørsteDrøm: Ja, de sa uansett at jeg skulle ringe når jeg fikk mensen, så har allerede lagt igjen beskjed:) Har et ørlite håp, er jo bare én dag forskjell. Men, det blir vel forskjøvet til april:)

Jeg sender gode tanker og håper du får en positiv beskjed på mandag 💕

Annonse

Åh, det er så typisk 😞 Skjønner utrolig godt at det er veldig skuffende. Skal krysse fingrene 💕

Takk! Begynner å bli vant til skuffelser og en mester i venting. Maks 58 dager igjen😅

Uff. Får så vondt av dere som må vente å vente. Har hatt så "flaks" selv. Ønsker det samme for de rundt. Har du barn fra før?

Åh, det er så typisk 😞 Skjønner utrolig godt at det er veldig skuffende. Skal krysse fingrene 💕

Takk! Begynner å bli vant til skuffelser og en mester i venting. Maks 58 dager igjen😅
Uff. Får så vondt av dere som må vente å vente. Har hatt så "flaks" selv. Ønsker det samme for de rundt. Har du barn fra før?

Nei, hverken jeg eller han.

Da sender jeg masse baby støv til dere. Tok oss 6 år, før vi fant ut at noe var galt. Så på 7 året så sendte vi søknader. Vi var for utålmodige til å vente på offentlig og dro til Danmark. Hadde "flaks" og vår datter satt på første forsøk. Vi hadde et søsken forsøk i høst som ikke gikk, og har satt inn våres siste egg nå som blir vårt siste forsøk.

Da sender jeg masse baby støv til dere. Tok oss 6 år, før vi fant ut at noe var galt. Så på 7 året så sendte vi søknader. Vi var for utålmodige til å vente på offentlig og dro til Danmark. Hadde "flaks" og vår datter satt på første forsøk. Vi hadde et søsken forsøk i høst som ikke gikk, og har satt inn våres siste egg nå som blir vårt siste forsøk.

Masse lykke til til dere også💕

Annonse

Masse lykke til til dere også💕

Tusen takk. Og masse lykke til til dere også 💕

Da skal jeg etter plan sette inn på fredag, et fryse egg. Vert på ul i dag og slimhinnen så fin ut. De tiner opp egget på torsdag så får svar da om det blir😉 krysser fingrene for det er siste egg på frys.

Lykke til. Skal krysse fingrene for deg. Ekstra skummelt når det er siste egg på frys.

Da skal jeg etter plan sette inn på fredag, et fryse egg. Vert på ul i dag og slimhinnen så fin ut. De tiner opp egget på torsdag så får svar da om det blir😉 krysser fingrene for det er siste egg på frys.

Masse lykke til😃

Gud så utolmodig jeg er. Blir så sliten av å vente på testdag å "Bare" 3 dager igjen. En evighet for meg. Hehe

Jeg kjenner meg igjen...ventingen er værst..så rugetia syns jeg tar på mer enn noe annet...

Ja, jeg er faktisk helt enig. Alt har føltes greit, frem til rugetiden. Hvis folk kan bli gæren av dette så kan jeg forstå det. Tør ikke teste før testdag heller, livredd for skuffelse. Samtidig kan jeg ikke forvente noe. Vi har testdag likt å vi. Håper på det beste.

Gud så utolmodig jeg er. Blir så sliten av å vente på testdag å "Bare" 3 dager igjen. En evighet for meg. Hehe

Jeg kjenner meg igjen...ventingen er værst..så rugetia syns jeg tar på mer enn noe annet...
Ja, jeg er faktisk helt enig. Alt har føltes greit, frem til rugetiden. Hvis folk kan bli gæren av dette så kan jeg forstå det. Tør ikke teste før testdag heller, livredd for skuffelse. Samtidig kan jeg ikke forvente noe. Vi har testdag likt å vi. Håper på det beste.

Herregud så spennende!! Heier på dere begge fra sidelinja!!

Tusen takk.

Jeg kjøpte meg to tester idag....men tørr ikke bruke de heller...får vondt i magen bare ved tanken......mareritt assa...

Men man må jo møte skuffelsen uansett og eventuelt da....

En digresjon: Jeg syns det er så gøy å handle graviditetstester på apoteket og dama bak disken begynner å fortelle meg at "morgenurin er den beste å teste på" og sånne ting. Da får jeg lyst til å svare: "takk, jeg vet det, vi har prøvd i flere år og jeg mistet tellinga på hvor mange testet jeg har tatt for lenge siden"

Tusen takk.

Jeg kjøpte meg to tester idag....men tørr ikke bruke de heller...får vondt i magen bare ved tanken......mareritt assa...

Men man må jo møte skuffelsen uansett og eventuelt da....

Skjønner akkurat hva du mener. Kjøpte dobbel test forje dagen jeg også. Tenkte både i dag og på om jeg også skal ta test i morgen. Men klarer ikke. Får bare holde ut til fredag. Nå gruer jeg meg mer enn hva jeg gleder meg 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...