Gå til innhold

Emmaljunga super viking. Erfaringer med denne vogna?

Anbefalte innlegg

Vurderer denne til babyen som kommer til våren. Liker bagen veldig godt, men er litt skeptisk til sportsdelen. Syns den ser så enkel ut, kanskje litt trekkfull og tynn på en måte.

Dere som har den, som også har tatt i bruk sittedelen. Fornøyde?

Anonymous poster hash: 88bfb...7a2

Fortsetter under...

Jeg har viking, byttet just over til tfk pga plassen. Sportsdelen er lun og god med stor kalesje, men veldig liten. Passer ikke mini på 14 mnd med pose i. Blir veldig trangt. Jeg ville kjøpt en vogn med større sportsdel med god liggelengde. De sover ofte i vogna og gjerne frem til 2-3 års alder, da er det viktig med god plass. 

Anonymous poster hash: 16551...e54

Oj er den så liten. De reklamerer jo med veldig lang liggedel, men den er kanskje litt smal i forhold til andre vogner.

Takk for svar.

Anonymous poster hash: 88bfb...7a2

Liten? Det er ikke min erfaring. Toåringen har fortsatt god plass (han er 90cm), og vi har lang dunpose fra Odenwalder. Vi er veldig fornøyde med vognen, brukt den i to år nå, og den er super både på veien og på senter etc.

Anonymous poster hash: 71884...377

Annonse

Vi har super viking. Kjempefornøyd :) store gode hjul, hun på 3,5 åt har god plass om det trengs. Vi har voksi city pose i, og det er god plass til den også. Er beste vogna vi har hatt :) kjempegod og lun kalesje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...