Gå til innhold

Noen som har fått vite kjønn før OUL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk vite på privat ul når jeg var 15+0. Man kunne se tissen og pungen så tydelig at det var ingen tvil om hva det var, vi så det før hun sa noe om det :-)

Har ei venninne som ikke fikk vite når hun var 14+4 hos samme dame, så tror det er litt individuelt :-)

Vi fikk vite det privat når vi var 14+5. Jordmor hadde visst sett kjønnet en stund før jeg spurte. Fikk et veldig fint bilde av at hun viser tydelig at det er en jente. Hun tvilte ikke når hun sa det heller :) Men jeg vil ikke ta noe alt for sikkert før oul som jeg har 1. februar.

Annonse

Jeg gikk til tidlig ultralyd privat i uke 9 og fikk allerede da vite at det høyst sannsynlig var en jente i magen. Har pga komplikasjoner i graviditeten hatt en rekke ultralyder etter dette og alle viser at det er en jente som komme om noen uker.

Anonymous poster hash: 08581...a7a

Jeg var privat i uke 12+4 .. Han trodde det var jente. Skal til OUL 17 februar.

Klarer nesten ikke å vente med å komme ditt å få ett endelig svar :)) er så spennende.. Har to gutter og en jente fra før. For meg spiller det ingen rolle hva det blir, men datteren min vil veldig gjerne ha en søster :)

Anonymous poster hash: 69a82...355

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...