Gå til innhold

Litt ekkelt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag oppdaget jeg at jeg hadde brunt i utfloden min, altså, ikke slik "utflytende" brunt, om noen skjønner?  :eeeh:  Men akkurat som det var mer "samlet".. Har heller ikke hatt noe tegn til mensen, hadde siste mens i November som var sluttblødning(?) 

Noen som vet hva dette kan være?  :sjokkert:

Anonymous poster hash: 187e0...633
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være spotting? at du snart får mensen? når jeg sluttet på prevansjoen tok det en stund før jeg fikk mensen tilbake, men 2 dager før mensen kom opplevde jeg brun utflod :-)

Skrevet

kan det være spotting? at du snart får mensen? når jeg sluttet på prevansjoen tok det en stund før jeg fikk mensen tilbake, men 2 dager før mensen kom opplevde jeg brun utflod :-)

hmm, har enda ikke sett noe til mensen, så da må det ta litt lang tid? :o Blir litt smånervøs, har heller ikke noe symptomer som tilsier at jeg skal få mensen i nærmeste fremtid :o 

Skrevet

kan jo hende det var en festeblødning? har du tatt en graviditetstest enda? :-)

ellers så er jo kroppen ofte i ubalanse etter lang tid på prevansjon så kan jo hende det bare er pga hormonene også :-)

Skrevet

kan jo hende det var en festeblødning? har du tatt en graviditetstest enda? :-)

ellers så er jo kroppen ofte i ubalanse etter lang tid på prevansjon så kan jo hende det bare er pga hormonene også :-)

tok graviditetstest sist i jula var det vel, negativt da. Har liksom ingen symptomer nå heller, men tenkte å kanskje ta en mot helga, for tenkte det kanskje kunne være eggløsning som var :-) Så da skal vel kanskje mensen komme rundt helga/ut til uka, veit ikke når jeg burde teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...