GÃ¥ til innhold

Hei! Skal ha hjemmelaget kebabpizza, hvordan lager dere den? 😃

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virkelig? Dere som svarer slik, håper ikke dere er foreldre! Fikk klokere svar på et annet forum. Så her blir det god kebabpizza og kald øl i kveld

Anonymous poster hash: 86576...38d

Annonse

Virkelig? Dere som svarer slik, håper ikke dere er foreldre! Fikk klokere svar på et annet forum. Så her blir det god kebabpizza og kald øl i kveld

Anonymous poster hash: 86576...38d

Kos deg!

Anonymous poster hash: a8b76...d04

Vanlig pizzabunn med tomatsaus, så stekt kjøttdeig med shishkebab-krydder (henger i krydderhyllen, liten pose). Litt ost på toppen og så steke til osten er gylden. På toppen har jeg strimlet isbergsalat, rødløk, tomat og hvitløksdressing. Nam! :)

Anonymous poster hash: 128a4...613

Vanlig pizzabunn med tomatsaus, så stekt kjøttdeig med shishkebab-krydder (henger i krydderhyllen, liten pose). Litt ost på toppen og så steke til osten er gylden. På toppen har jeg strimlet isbergsalat, rødløk, tomat og hvitløksdressing. Nam! :)Anonymous poster hash: 128a4...613

vet du hvilke krydde som er i denne påsan?

Anonymous poster hash: f0115...5e5

Vanlig pizzabunn med tomatsaus, så stekt kjøttdeig med shishkebab-krydder (henger i krydderhyllen, liten pose). Litt ost på toppen og så steke til osten er gylden. På toppen har jeg strimlet isbergsalat, rødløk, tomat og hvitløksdressing. Nam! :)Anonymous poster hash: 128a4...613

vet du hvilke krydde som er i denne påsan?

koriander, paprika, chili, kanel, spisskummen, hvitløk og MSG (smaksforsterker)

Anonymous poster hash: 4e2d5...bd9

vet du hvilke krydde som er i denne påsan?Anonymous poster hash: f0115...5e5

koriander, paprika, chili, kanel, spisskummen, hvitløk og MSG (smaksforsterker)[/size] Anonymous poster hash: 4e2d5...bd9
tusen takk for svar :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...