Gå til innhold

selge hus uten å vaske det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det kan du. Få selger til å skrive i annonsen at huset selges som på visning, da ser kjøper selv hva som trengs. Vi gjør det samme i disse dager. Tar det aller værste, men gidder ikke bruke tid på noe andre garantert vil gjøre om uansett.

Anonymous poster hash: f55f9...7c7

Skrevet

Er veldig vanlig at det står i prospekt på hus som egentlig må totalrehabiliteres at de selges som de er på visning etc., altså at det ikke blir vasket mer.

Anonymous poster hash: 61d99...5d6

Skrevet

ÆSJ.

Anonymous poster hash: 076c4...a00
Skrevet

ÆSJ.

Anonymous poster hash: 076c4...a00

Komme tilbake når du er blitt voksen kanskje?

Anonymous poster hash: 1263c...ed1

Skrevet

Hvor er huset?

Anonymous poster hash: fd5bf...d3a

Skrevet

Som de andre skriver her oppe, så bør det vaskes før visning! Helt enkel rengjøring.. Ta det verste. Evt lei noen til å ta det verste (Du kan for eksempel legge inn anbud på finn.no eller mittanbud.no, skrive nøyaktig hva du ønsker utført, kvm og prisen du betaler, så ser du om noen vil..) Dette ville jeg gjort for å at ikke folk på visning skal få helt spader, og ikke legge inn bud. Jeg hadde aldri lagt inn bud på et kjempeskittent hus. Hadde lurt på hva annet som var galt.

Så ville jeg skrevet i prospektet at huset selges som på visning. Da slipper du å måtte ta avslag i prisen eller noe, da vet de jo om det.

Anonymous poster hash: b2c9b...f69
Skrevet

Som de andre skriver her oppe, så bør det vaskes før visning! Helt enkel rengjøring.. Ta det verste. Evt lei noen til å ta det verste (Du kan for eksempel legge inn anbud på finn.no eller mittanbud.no, skrive nøyaktig hva du ønsker utført, kvm og prisen du betaler, så ser du om noen vil..) Dette ville jeg gjort for å at ikke folk på visning skal få helt spader, og ikke legge inn bud. Jeg hadde aldri lagt inn bud på et kjempeskittent hus. Hadde lurt på hva annet som var galt.

Så ville jeg skrevet i prospektet at huset selges som på visning. Da slipper du å måtte ta avslag i prisen eller noe, da vet de jo om det.

Anonymous poster hash: b2c9b...f69

Helt enig med deg :) Vi gjorde slik du beskrev da min kjære arvet faren sitt hus som dødsbo. Vi tok overfladisk vask, og ba megler skrev i salgsprospektet at dette er et dødsbo hus og selges slik det var på visningsdagen. For sikkerhetsskyld skrev vi også det på egenærklæringsskjemaet. Huset gikk forøvrig nesten 500' over prisantydning ;)

Anonymous poster hash: 32079...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...