Gå til innhold

Fiber eller dundyne til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har deres barn nå i vinterkulda?

Anonymous poster hash: f284d...f90

Fortsetter under...

Skrevet

Har dundyne til begge mine. Veldig fornøyd med de, de er alltid gode og varme!

Anonymous poster hash: ebdc5...2b4

Skrevet

Dundyne! Jeg har sommerdundyne til min gutt på 1år, er iskaldt her på vinteren, -20! Men han er en varm onge, og han er svett når han sover i nattdrakt, så han sover bare i bleien. Til sommeren skal jeg kjøpe fiber, eller så sover han bare med lakenet

Anonymous poster hash: 5cc4d...841

Skrevet

Har ikke dundyne, da jeg sliter med mye allergi, og ikke tåler dundyne. Er redd for at barna skal bli allergiske og.

Anonymous poster hash: 0b1a5...dc1
Skrevet

Har sett hvordan de lager dunprodukter, så det blir ikke noe mere dun for mine penger noen gang! Fiber funker helt strålende!

Anonymous poster hash: 6b317...d40

Skrevet

Har bare fiber til mine(og oss selv). Men bor på vestlandskysten og har det ikke spes kaldt på soverommene, så fungerer helt fint for oss.

Anonymous poster hash: 45ae9...290

Annonse

Skrevet

Både jeg og barnet reagerer på dun så her har vi fiberdyner som er godkjent for de med astma og allergi. Fungerer veldig greit og vi er gode og varme hele natten.

Anonymous poster hash: dc0e6...797

Skrevet

Som regel er det vel ikke duna man reagerer på, men fjæra som er i dynene. For de med astma og allergi er dundyner med høyest mulig duninnehold å anbefale. Både fiber og fjær vil inneholde mye mere midd enn ei ren dundyne.

Anonymous poster hash: f1a0d...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...