Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må starte med at jeg i 2007 ble mor til en perfekt gutt, etter ca 1 år med prøving (på normalt vis). Da var jeg 27 år. Etter dette gikk jeg ikke på noe form for prevensjon. Ikke fordi jeg ville bli gravid med det første, men jeg tenkte at det ville ta lang tid iht forrige prøving... Og det skulle desverre vise seg å stemme! Jeg og min mann forsøkte iherdig fra 2008-2011, før jeg innså at vi måtte søke hjelp.

Deretter gikk turen inn for utredning. Den fysiske undersøkelsen (operativt inngrep) viste at jeg hadde lange, kronglete eggledere, men ellers ikke noe unormalt. Vi ble "godkjent" for prøverørsforsøk etter dette iom at vi på den tiden hadde forsøkt i over 4 år. Så i 2012 hadde vi vårt første IVF-forsøk. Det ble høstet mange egg, eksakt 14 stk- 9 befruktede i rest etter innsett. Livet smilte, jeg var helt sikker på ar det nå skulle klaffe. Men etter tre innsett, og bare negative resultat begynte jeg å tvile. All prøving ble så altoppslukende i hverdagen, at jeg ikke klarte mer. Måtte ha pause fra alt.

Så skal jeg komme til det gledelige... Jeg ble GRAVID på naturlig vis på en ferietur i 2014! Helt syk følelse, for jeg hadde gitt opp tanken om å få flere barn. Men nå sitter jeg altså her med ei nydelig jente på 9 mnd👏😊 Håper flere av dere får oppleve dette🙏🏼

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...