Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg skal holde et selskap for min mor som blir 60. Jeg har allerede bakt noen kaker, men fordi det er mange barn i familien vil jeg gjerne lage en sjokoladekake også. De andre kakene er ikke så barnevennlige. Er så lei av standard sjokoladekake og kunne tenke meg en litt mer spennende og litt barnslig variant som appellerer til barna. Noen med gode tips til fyll, pynt el.? Anonymous poster hash: c9f05...718
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Jeg skal holde et selskap for min mor som blir 60. Jeg har allerede bakt noen kaker, men fordi det er mange barn i familien vil jeg gjerne lage en sjokoladekake også. De andre kakene er ikke så barnevennlige. Er så lei av standard sjokoladekake og kunne tenke meg en litt mer spennende og litt barnslig variant som appellerer til barna. Noen med gode tips til fyll, pynt el.? Anonymous poster hash: c9f05...718 Ritz-kake? Oreo-kake? Gå inn på Detsoteliv.no og søk på sjokoladekake Anonymous poster hash: 751e3...c1b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Dette er min favoritt😍 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/cafe-stings-sjokoladekake Anonymous poster hash: 9aab9...3b0
MarianeA Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Jeg skal holde et selskap for min mor som blir 60. Jeg har allerede bakt noen kaker, men fordi det er mange barn i familien vil jeg gjerne lage en sjokoladekake også. De andre kakene er ikke så barnevennlige. Er så lei av standard sjokoladekake og kunne tenke meg en litt mer spennende og litt barnslig variant som appellerer til barna. Noen med gode tips til fyll, pynt el.? Anonymous poster hash: c9f05...718 Hvis kaken er tiltenkt barn ville jeg gått for en enkel variant å la skuffkake med sjokoladekrem. Ingen av mine liker feks oreokake, det blir for mektig rett og slett.
Iiiiik Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Mine barn er veldig glade i brownies. Utover det er vanlig langpannekake det sikreste.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Dette er min favoritthttp://www.detsoteliv.no/oppskrift/cafe-stings-sjokoladekakeAnonymous poster hash: 9aab9...3b0 Enig, den der er helt fantastisk! Den ser ikke så god ut på bildet, men både ser og smaker bedre i virkeligheten. Anonymous poster hash: a450e...77e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå