Gå til innhold

Hemmelig Facebookgruppe termin juli 2016

Anbefalte innlegg

https://www.facebook...36693369786524/

Har prøvd å lage ei gruppe på face, henmelig sådan - for alle her inne som har termin i juli 2016. Usikker på hvordan medlemmer kan legges til når vi ikke har hverandre på vennelista. Trykk på linken over, kommer dere til gruppa og kan ønske dere inn som medl? 😊 Måtte bare prøve her, veldig usikker på hvordan vi gjør det videre med medlemmer....🤓

Fortsetter under...

Annonse

Det er mulig jeg kan sende melding på Facebook via gruppa, slik at det går an å bli medlem. men da må jeg i såfall ha fullt navn. Kanskje vi bare skal vente litt til vi kan lage en lukket gruppe? Evt kan dere legge meg til som venn ( Anneli Berg Aasenhus) så kan jeg legge dere til i gruppa - og slette fra vennelista igjen :)

Endret av Soantre

ª°¶%4:@FLRX^dj% ¦¬%àæìòøþ

%LRX^d%¤ª°%äêð%$*06<BH%| ¦¬²%èîôú<BH%|%ÄÊÐÖ%%TZ`flrx%¬²¸¾Ä%øþ%8>DJPV\%¢¨®´%èîôú% %TZ`fl% ¦¬²¸¾%ôú$*0%djpv|%°¶¼ÂÈÎ%

%LRX^% ¦¬%àæìòøþ%8>DJPV\b%¤ª°¶¼Â%øþ%8>DJPV\%¢¨®´ºÀÆÌ%%<BHNTZ*06<BH%| ¦%Üâ%$*06<%pv|%¸¾ÄÊÐ%

%DJPV\bhntz%ÔÚ%"(%\bhn%¤ª°¶¼%ðöü%PV\bh%¢¨®´%èîôú%4:@FLR% %ÔÚàæì%

Annonse

Hei Soantre!

Søkte deg opp på Facebook og ser du har vokst opp på samme sted som jeg bor. Ser for meg at vi har mange felles venner på Facebook, ikke nødvendigvis, men ja :) Jeg ønsker å forbli anonym blant venner og bekjente når det gjelder foreldre.no sitt forum. Jeg er sikker litt rar og sær når det gjelder akkurat det her; men tenker det blir vanskelig å svare om noen begynner å lure på hvordan jeg kjenner deg, noe jeg egentlig ikke gjør :P Lurte derfor på om du har en kreativ løsning til å kunne legge meg til i Facebookgruppa. Vil jo veldig gjerne ta del sammen med dere andre :)

Lillegullkornet: Hva med at vi lager en gruppe som heter noe helt annet enn termin juli 16.. Eks sommer2016 eller strikkedilla. Da er det nok ingen som ser at du er med i en gravidgruppe i alle fall :)

Anonymous poster hash: 6b47b...eb0

Lillegullkornet: Hva med at vi lager en gruppe som heter noe helt annet enn termin juli 16.. Eks sommer2016 eller strikkedilla. Da er det nok ingen som ser at du er med i en gravidgruppe i alle fall :)

Anonymous poster hash: 6b47b...eb0

Man ser vel ikke gruppa uansett, så lenge den er hemmelig :)

Men tenkte mer på at vi må bli venn med Soantre slik at hun kan sende invitasjon til oss. Så klart er jo ikke nødvendig å være venner på Facebook lenge ;) Men jeg tenker på å komme på jobb, også har noen tilfeldigvis sett at jeg ble venn med hun på Facebook, også spør dem; "Nei, kjenner du "..." Hun gikk på skole sammen med" osv. Haha, hadde tatt seg ut. Men ser at det jeg skriver nå ser bare dumt ut 😅 Er kanskje ikke noe problem slik som første tanken slo meg :) Hehe, skal veldig mye tilfeldigheter til for at det skjer.

Nei, glem det første innlegget! Ble for dumt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...