Gå til innhold

Tre rugsprø til frokost. Er det mye? Ett med makrell og to med litt skinkeost og agurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge lifesum er dette 49 kalorier under anbefalt..synes det høres mye ut jeg.

Anonymous poster hash: 731a7...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke mye mat... Jeg hadde ikke blitt mett!

Skrevet

Jeg hadde sulta ihjel med bare 3, måtte minst hatt 6

Skrevet

Kanskje lurt å søke hjelp før det blir veldig vanskelig med mat,kontroll og selvbilde/ selvforståelse. Du er mulig i faresonen for spiseforstyrrelser.

Anonymous poster hash: 14376...c67

Skrevet

Mye er det vel ikke men det er for mye for meg. Spiser 2 rugsprø til frokost (og et kokt egg). Kan spise 3 til lunch men merker jeg blir litt oversett av det.

Skrevet

Kanskje lurt å søke hjelp før det blir veldig vanskelig med mat,kontroll og selvbilde/ selvforståelse. Du er mulig i faresonen for spiseforstyrrelser.

Anonymous poster hash: 14376...c67

Skjerp deg. Ikke lov å kaste diagnoser etter folk her inne

Anonymous poster hash: 731a7...ca7

Skrevet

Spiser to rugsprø til frokost og en kopp kaffe. Med variert pålegg, men aldri noe særlig fetende greier. Blir gjerne sulten igjen et par timer senere som passer veldig bra for meg :)

Anonymous poster hash: eef84...9c5
Skrevet

Jeg spiser to rugsprø til frokost i 7 tiden. Lunsj igjen 11.30. Kaffe mellom der. For meg holder det, slanker meg ikke og er ikke opptatt av kalorier. Hender jeg tar et eple om jeg føler meg sulten i 10 tiden

Anonymous poster hash: fe42c...39b
Skrevet

Kommer jo fullstendig an på når du skal spise igjen! Og hvor mye du spiser resten av døgnet

Hvor mye du beveger seg, hvor stor du er (høyde/vekt) og om du ønsker å gå ned eller opp i vekt,eller forbli der du er..

Du kommer ikke til å oppnå noe utfra svarene du får. Noen vil svare ja, andre nei.. hva skal du bruke svarene til?

Anonymous poster hash: 639ad...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...