Gå til innhold

Anbefaler dere ferie med barn i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nei og nei. Skittent ekkelt land hvor vi måtte gjennom en port hvor folk stod med maskingevær for å komme til byen vår ( som firresten car en lukket turist-by bare for turister, noe vi ikke visste). Alt er nedslitt og du skjønner at folk bare vil ha pengene dine. Bodde i en liten by rett ved "bloody beach". Nei takk.

Anonymous poster hash: 84932...e7f

Nei nei og nei. Skittent ekkelt land hvor vi måtte gjennom en port hvor folk stod med maskingevær for å komme til byen vår ( som firresten car en lukket turist-by bare for turister, noe vi ikke visste). Alt er nedslitt og du skjønner at folk bare vil ha pengene dine. Bodde i en liten by rett ved "bloody beach". Nei takk.

Lurer på hvor du var? Jeg har vært i Bulgaria å synes det var greit. Også for barn. Det du beskriver opplevde jeg ikke. 

Annonse

Det er et av få land jeg ikke vil tilbake til.

Vi bodde i Nessebar som hadde en overflod av russiske turister som mildt sagt var lite forekommende, de lokale var lei turister og svært lite serviceinnstilte, maten var forferdelig, minst en av reisefølget ble dårlig hver gang vi hadde vært ute og spist. Vi endte med å spise frokost på rommet og middag på hotellets snackbar hver dag.

På plussiden var stranden og vannet fantastisk og temperaturen var som en behagelig norsk sommer. Vi var der sent i juli.

Det var lite å finne på utenfor hotellet og vi ble advart mot å ta taxi (!) og det var lite å handle.

Alt i alt et sted jeg ikke vil bruke tid og penger på igjen.

Anonymous poster hash: 26c5d...893

Nei nei og nei. Skittent ekkelt land hvor vi måtte gjennom en port hvor folk stod med maskingevær for å komme til byen vår ( som firresten car en lukket turist-by bare for turister, noe vi ikke visste). Alt er nedslitt og du skjønner at folk bare vil ha pengene dine. Bodde i en liten by rett ved "bloody beach". Nei takk.Anonymous poster hash: 84932...e7f

Lurer på hvor du var? Jeg har vært i Bulgaria å synes det var greit. Også for barn. Det du beskriver opplevde jeg ikke.

Var i Albena ( vi hadde ikke barn da) og måtte kjøre en gammel skrøpelig skolebuss bort fra flyplassen. Visste ikke at Albena var en lukket turistby ut i intet med gjerde rundt så vi kunne ikke bare gå noe sted, da måtte vi ha egne godkjente taxier. Servitørene kranglet åpenlyst om hvem som skulle servere oss, jeg fikk kraftig matforgiftning, og i tillegg regnet det hele uken:( Var der i juli for 4-5 år siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...