Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Noen som vet? Anonymous poster hash: 0b4d9...f73
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Kjøp til en god overmadrass. De aller fleste sovesofaer er harde. Anonymous poster hash: a0dae...5eb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Vi kjøpte en Friheten sovesofa på IKEA og en Sultan Tafjord overmadrass som passer til. Overmadrassen var nesten dyrere enn sofaen, men vel verdt alt! Nå er den nesten som en heilt grei seng! Vi har mye gjester, og alle har syns den var god. Jeg har selv sovet på den og det var ingen problem. 👍🏻 sovesofaer er noe dritt uansett som seng, så tykk overmadrass er alfa omega! Anonymous poster hash: d50e3...7c6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Vi kjøpte en Friheten sovesofa på IKEA og en Sultan Tafjord overmadrass som passer til. Overmadrassen var nesten dyrere enn sofaen, men vel verdt alt! Nå er den nesten som en heilt grei seng! Vi har mye gjester, og alle har syns den var god. Jeg har selv sovet på den og det var ingen problem. 👍🏻 sovesofaer er noe dritt uansett som seng, så tykk overmadrass er alfa omega! Anonymous poster hash: d50e3...7c6 Meg over her :-) Jeg har også friheten fra IKEA. Har en tynn madrass fra IKEA over, men den er helt grei. Har testa den selv. Anonymous poster hash: a0dae...5eb
Tipp topp Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Hovden har gode sovesofaer, men de koster deretter også.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Fagmøbler har gode. Ikea har vel bare vonde. Anonymous poster hash: 7de7f...ab2
Miss Chocolate Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Bedinside. http://mobelmann1.no/sovesofa/bedinside-scandinavie-sovesofa-160-p2273.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå