Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 fra "hovedkonto" til den nye kontoen jeg har opprettet? Litt vanskelig å forlare, men jeg har spilleliste som heter X på min manns spotifykonto, men nå har jeg fått egen Spotify konto, og vil ha spillelisten inn på min egen. vi har familieabo nå. Noen som kan gi meg ett tips? Anonymous poster hash: 19dfa...349
LivetErEnLek Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Da søker du opp din manns konto på Spotify og trykker "følger". Da kan du laste ned alle spillelistene hans.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Sikkert litt idiot jeg, har nå funnet min mann, trykk på "follow", men der ser jeg ikke noen spillelister. Står "no recent activity" eller noe sånt der... HI Anonymous poster hash: 19dfa...349
LivetErEnLek Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Ligger spillelistene hans som "public" da? Hvis ikke så må han ordne det. Får du ikke til det, så gå inn på hans konto og spill den listen som du vil ha. Da vil den dukke opp som recently "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå