Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Skulle kjøpe grussko med lave knotter, men så fikk hun på butikken meg til å kjøpe kunstgresssko . De spiller på kunstgress, kan så små barn bruke sko med knotter. ? Har jeg tabbet meg skikkelig ut nå. Skal på trening torsdag, rekker å bytte om de jeg har kjøpt er helt feil. Hilsen mamma med ballskrekk og null greie på fotball. Anonymous poster hash: d23c3...80a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Er han nybegynner ville jeg droppet knotter. Anonymous poster hash: 25c69...df8
amandine Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Hva slags knotter? Du har ganske lave knotter som er helt ok på kunstgress, det går sikkert bra. Det er best demping i grusskoene, men han spiller sikkert ikke alt for mange timer i uka, og snart er skoene fravokst:-)
amandine Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Hva slags knotter? Du har ganske lave knotter som er helt ok på kunstgress, det går sikkert bra. Det er best demping i grusskoene, men han spiller sikkert ikke alt for mange timer i uka, og snart er skoene fravokst:-) PS. han får jo bra grep med knotter, og råtipset nå om vinteren er ullsåler og fotballstrømper i ull:-)
Guttaboys Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Min 6-åring har kunstgressko med knotter. Mulig jeg er dum, men hvorfor skal det være et problem?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Mannen mener det vil være lett for han å falle med knotter, også kan han skade andre om han trår på de. 🙈 vi har seriøst lite greie ballspill. Mannen sa hvertfall at det var et idiotisk kjøp. 🙈 så jeg Ble veldig usikker. Han mener de må være 10 år, før de får får slike sko. Vi kan ikke fotball. 🙈 takker for svar Anonymous poster hash: d23c3...80a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Det er helt ok med kunstgress-sko, de fleste har det. Grus-sko kan være litt mer behagelig å spille ute med nå om vinteren, men da hadde dere nok måttet kjøpe kunstgress-sko til våren uansett. Ingen, virkelig ingen, venter til de er 10 år med kotter. Alle har det fra første sesong. Jeg er mamma til to fotballgutter. Anonymous poster hash: ebadc...621
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Takk 😊 Anonymous poster hash: d23c3...80a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Jentene her bruker sko med knotter fra 1. klasse i hvert fall. Anonymous poster hash: d3818...3c5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Fotballsko mrd knotter er ikke anbefalt for de yngste spillerne fikk jeg greie på da jeg pratet med noen "fotballfolk" her i idrettsklubben. Fisken teori som jeg ikke husker i farten.. Anonymous poster hash: 6d294...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå