Gå til innhold

fotballsko til 6 åring. 🙈 HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe grussko med lave knotter, men så fikk hun på butikken meg til å kjøpe kunstgresssko . De spiller på kunstgress, kan så små barn bruke sko med knotter. ?

Har jeg tabbet meg skikkelig ut nå.

Skal på trening torsdag, rekker å bytte om de jeg har kjøpt er helt feil.

Hilsen mamma med ballskrekk og null greie på fotball.

Anonymous poster hash: d23c3...80a

Fortsetter under...

Skrevet

Er han nybegynner ville jeg droppet knotter.

Anonymous poster hash: 25c69...df8

Skrevet

Hva slags knotter? Du har ganske lave knotter som er helt ok på kunstgress, det går sikkert bra. Det er best demping i grusskoene, men han spiller sikkert ikke alt for mange timer i uka, og snart er skoene fravokst:-)

Skrevet

Hva slags knotter? Du har ganske lave knotter som er helt ok på kunstgress, det går sikkert bra. Det er best demping i grusskoene, men han spiller sikkert ikke alt for mange timer i uka, og snart er skoene fravokst:-)

PS. han får jo bra grep med knotter, og råtipset nå om vinteren er ullsåler og fotballstrømper i ull:-)

Skrevet

Min 6-åring har kunstgressko med knotter. Mulig jeg er dum, men hvorfor skal det være et problem?

Skrevet

Mannen mener det vil være lett for han å falle med knotter, også kan han skade andre om han trår på de. 🙈 vi har seriøst lite greie ballspill. Mannen sa hvertfall at det var et idiotisk kjøp. 🙈 så jeg Ble veldig usikker. Han mener de må være 10 år, før de får får slike sko. Vi kan ikke fotball. 🙈 takker for svar

Annonse

Skrevet

Det er helt ok med kunstgress-sko, de fleste har det.

Grus-sko kan være litt mer behagelig å spille ute med nå om vinteren, men da hadde dere nok måttet kjøpe kunstgress-sko til våren uansett.

Ingen, virkelig ingen, venter til de er 10 år med kotter. Alle har det fra første sesong.

Jeg er mamma til to fotballgutter.

Anonymous poster hash: ebadc...621

Skrevet

Takk 😊

Skrevet

Jentene her bruker sko med knotter fra 1. klasse i hvert fall.

Anonymous poster hash: d3818...3c5

Skrevet

Fotballsko mrd knotter er ikke anbefalt for de yngste spillerne fikk jeg greie på da jeg pratet med noen "fotballfolk" her i idrettsklubben. Fisken teori som jeg ikke husker i farten..

Anonymous poster hash: 6d294...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...