mama78 Skrevet 12. januar 2016 #1 Del Skrevet 12. januar 2016 Hei dere, Jeg har en syklus man kan stille klokken etter. Men jeg tester alltid med digital eggløsningstest for å være helt sikker. 11 dager dpo fikk jeg de typiske menssmerter jeg pleier å få den dagen jeg begynner å blø. Og jepp, blodet kom. Dog i en litt annen karakter utseendemessig, og i litt mindre styrke enn mensen. Dette skjer altså 3-4 dager før ikm. Jeg får aldri mensen tidligere. Dagen jeg begynte å blø, testet jeg negativ. På dag to, testet jeg svaaak positiv, og i dag på blødningsdag nr 3, er den bittelitt mer positiv (ikm i morgen/torsdag). Det er en ganske kraftig blødning, med påfølgende menssmerter. Ikke veldig mye i bindet, men en del når jeg går på do. Jeg synes dette er frustrerende. Og jeg vet jeg bare må fortsette å teste de neste dagene for og se om den bli sterkere/svakere. Men, er det noen som har liknende erfaringer? Jeg sitter å tenker på kjemisk, evt tidlig Sa. Takker for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144255937-mensen-fire-dager-f%C3%B8r-ikm-og-har-testet-positiv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå