emmalovisee Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hei! Har nå fått 100% jobb i barnehage fram til august. Men er usikker da på hvor mye jeg får betalt ut når jeg går ut i permisjon.. Altså mister jeg da retten på overgangsstønad eller ikke? Noen som har noe erfaringer om dette?
Frk Kanin Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Hei. Vet ikke helt reglene på dette nå, men da jeg jobbet i bhg for noen år siden fikk jeg ca 5000 i OS i tillegg til lønn. Hvis jeg husker riktig. Du får utbetalt det samme når du er i permisjon som når du jobber.
emmalovisee Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2016 Men som sagt, så er jeg ferdig i august, å har termin 1.september sånn ca.. Er derfor jeg lurer. For er det ikke da noe med gjennomsnittlønn elr 60% av det man har tjent 6 av de 10 månedene før permisjon starter?
Frk Kanin Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Måtte lese innlegget ditt en gang til. Så du har altså ikke jobbet 100% frem til nå? Da vet jeg ikke hvordan det skal være, men trur det er noe med at man skal jobbe (eller være sykemeldt) i 6 av de siste 10 (?) mnd. før permisjonen starter. Vet ikke hvordan det blir med OS. Sorry at jeg ikke var til bedre hjelp Lykke til ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå