Gå til innhold

Dere som bor i Asker/Heggedalas området, kan dere fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt om hvordan skolene er det? Er det bra for barn generelt?

Anonymous poster hash: b7603...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokste opp i Heggedal. Har hørt mye bra om hvordan miljøet har blitt for barn/ungdom.

De driver jo å bygger ny stor barneskole det nå.

Vet ikke noe mer konkret desverre :)

Anonymous poster hash: 81992...199

Skrevet

Solberg skole i Dikemark er bra :) Liten skole, men godt miljø og flinke lærere. Og Vollen ungdomsskole er veldig bra :)

Har hørt mye rart om Hagaløkka skole, mye mobbing..

Det er de få erfaringene jeg har iallefall :)

Velkommen til Asker skal du være iallefall, beste stedet å bo i Norge! :)

Anonymous poster hash: 65560...ddf

Skrevet

Og forresten, generelt er det fantastisk for barn å bo her. Masse tilbud om fritidsaktiviteter, muligheter for ski på vinteren, bading i både hav og innsjøer på sommeren. Masse fine strender. Asker er passe stort. Nært og lite, men likevel ikke så lite at det er noe bygdesladder ol. Man kan være anonym hvis man ønsker det. Kort vei til både Oslo og Drammen.

Anonymous poster hash: 65560...ddf

Skrevet

Vollen er flott. Arnestad skole, bra.!

Gode oppvekstvilkår for barn og unge.

Anonymous poster hash: 2fb36...97f

Skrevet

Gikk på Vettre skole og den var bra da jeg gikk der, men det var før de pusset opp :P Asker er et herlig sted å vokse opp, man bor landlig til samtidig som man er nær alt, man har mange fritidsmuligheter i form av sport/idrett, speider, musikk, 

Anonymous poster hash: 3b3f4...418
Skrevet

Veldig båspreget på skolen, både barne- og ungdomsskolen, da jeg vokste opp på 80-90 tallet, og passet du ikke inn i rett bås så var det ikke håp før man begynte på vgs og det kom elever fra andre steder, eller man kunne begynne på skole et annet sted selv. Håper det har blitt bedre nå. 

Fritidstilbudet i Asker er veldig bra, mange aktiviteter og mye å gjøre. Har ikke bodd der på noen år, men jeg trives fortsatt veldig godt når jeg er der på besøk. Får imidlertid dårlig følelse i magen hver gang jeg ser gamleskolen. Grøss. 

Anonymous poster hash: 9da0b...0db
Skrevet

Gikk på skole i heggedal. Er en stund siden sist, så kan vel egentlig ikke uttale meg om hvordan det er nå.

Men vi har selv vurdert å flytte tilbake til asker

Anonymous poster hash: 68334...e6b

Skrevet

Vi bor i Heggedal og det er fornøyd med skole og miljø

Anonymous poster hash: b7603...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...