Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Har en genser som er helt identisk med fargen på noe ulltøy jeg har og som ikke kan vaskes med annet bomullstøy. Anonymous poster hash: 86d61...0e6
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Ja, det gjør jeg stadig hvis det er en ting som skal med eller jeg har en ting som skal vaskes på 30 grader. Anonymous poster hash: c12f5...4ac
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Selvfølgelig kan ull og bomull vaskes sammen! Har gjort det i flere år. Anonymous poster hash: b4325...aca
Francine71 Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Jeg gjør ikke det da ulla fort kan nuppe når det vaskes med annet enn ull.
Giss Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Det gjør jeg konstant. Både ungene og jeg lever i ullundertøy og andre ullklær hele vinteren og det ville være både uøkonomisk og veldig tidskrevende om de tingene skulle vaskes for seg selv. Jeg legger de fargete ullklærne i vaskemaskinen og så fyller jeg den opp med ting i lignende farger i andre materialer, heller på Milo/annet ullvaskemiddel og trykker på knappen. Jeg har aldri opplevd det som problematisk.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Håper det, for barna her får masse strikketøy av svigermor, og jeg aner ikke om det er ull eller bomull, så jeg vasker alt som ull. Anonymous poster hash: 70f8b...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå