Gå til innhold

Oktober termin <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med dere? Flere symptomer? Føler at ALLE på jobb ser at jeg gjesper hele tiden og løper på do hele tiden😊

Oppblåst deluxe, større fordeler og tidvis sensitive, kviser, småstiknger i magen, tidvis veldig kvalm (ikke oppkast), veldig tørst og mye dogåing- spesielt på natta. En del trøtt, hete og kuldebølger, mye svett, småtungt å puste (vært tett siden el) og humørsvingninger. Jeg er superglad for å ha bivirkninger og ikke kjempefæle magesmerter som sist gang. Disse er bare fine og koselige :)

Flere?

Endret av Froggi83

Løper også på do hele tiden og er veldig tørst på vann. Litt mindre matlyst, vann i kroppen, svimmel, andpusten, hetebølger. (4+2)

Når dere skriver innlegg om symptomer, hadde det vært fint om dere samtidig skriver hvor langt dere er kommet.

Løper også på do hele tiden og er veldig tørst på vann. Litt mindre matlyst, vann i kroppen, svimmel, andpusten, hetebølger. (4+2)

Når dere skriver innlegg om symptomer, hadde det vært fint om dere samtidig skriver hvor langt dere er kommet.

5+5 her :)

Annonse

Er en på jobb som spiser masse fisk og andre ting med mye lukt. Jeg måtte smøre inn fingrene med babyolje og plassere dem under neseborene for å ikke å benytte søppelbøtta som neste stoppested. I dag taklet jeg ikke å spise lunsj med de andre. Tok det heller på plassen slik at jeg slapp luktene. Måtte nesten fortelle en på jobben det da vi vanligvis bærer veldig tunge ting sammen. Sa at det var veldig tidlig og visste ikke om det ble noe mer. Slipper da de tyngste løftene i det minste. Bedre å ta med ekstra hjelpemidler. Altfor tidlig å fortelle noen, men men.

Kommer litt inn her jeg. Litt sånn himmelfallen.

Da er kanskje nr 3 på vei. 3 barn på knappe 5 år må jo bli bra? 😊

Og jeg som trodde murringene skyldtes kommende mensen, bekkenløsningssmertene bare rester etter tidligere graviditeter og brekningene omgangssyka.

Klarer ikke helt å stole på testen, så må ta (minst) en til de neste dagene.

Kommer litt inn her jeg. Litt sånn himmelfallen.

Da er kanskje nr 3 på vei. 3 barn på knappe 5 år må jo bli bra? 😊

Og jeg som trodde murringene skyldtes kommende mensen, bekkenløsningssmertene bare rester etter tidligere graviditeter og brekningene omgangssyka.

Klarer ikke helt å stole på testen, så må ta (minst) en til de neste dagene.

Gratulerer!

Annonse

Hei :) Jeg tok test til morgen og da lyste to streker med en gang! Ut fra terminkalkulator har jeg termin ca. 11.10. Har ikke helt gått opp for meg enda at jeg er gravid, for er min første graviditet og vi har prøvd ganske lenge :P

Gratulerer så masse!!!!! :) :) :)

Hei alle sammen. GRATULERER TIL ALLE MED POSITIV TEST..

Leit å høre om dere som bare fikk noen dagers glede.

Jeg har satt inn en blastocyst med donoregg. Den 27.jan- Fikk positiv test 10dpo. Er nå 4+3. Termin 13.Okt. Fortsatt veldig tidlig... Men dette er min første positive test noen sinne. JIHU.

Jeg trodde jeg skulle bli så glad da det ble positiv. Men jeg føler ingen glede, tror liksom ikke på att det stemmer. Pluss har hatt så mange nedturer, att jeg besluttet attt jeg ikke kommer til å få barn.

Men som alltid er det ett lite håp der.

Jeg har foreløping ingen symptomer, utenom litt stikking når jeg beveger meg for kjapt. Ønsker att kvalmen skal komme slik att det virkelig går opp for meg att jeg er gravid. Utrolig att kvalme liksom kan være positivt.

Noen som skal på tidlig ultralyd? Eller greier dere å holde dere til den i uke 20?

Gratulerer med positiv test! Jeg fikk beskjed av sykehuset at de ville ha tidlig ul i uke 7. Når skal du på ul?

Jeg har bestillt privat UL 6+4. Håper ikke dette er for tidlig. Jeg satte inn to blastocyster, så spennende å få svar på hvor mange det er der inne.

Ser att du også kanskje har to. Dette blir spennednde.

Var det her i Norge? Gikk noen runder ivf vi også i forrige svangerskapet men da fikk vi tilbud på UL i uke 7 ved en evt. graviditet... ble aldri gravid av ivf da..

Jeg har satt inn en blastocyst med donoregg. Den 27.jan- Fikk positiv test 10dpo. Er nå 4+3. Termin 13.Okt. Fortsatt veldig tidlig... Men dette er min første positive test noen sinne. JIHU.

Jeg trodde jeg skulle bli så glad da det ble positiv. Men jeg føler ingen glede, tror liksom ikke på att det stemmer. Pluss har hatt så mange nedturer, att jeg besluttet attt jeg ikke kommer til å få barn.

Jeg har foreløping ingen symptomer, utenom litt stikking når jeg beveger meg for kjapt. Ønsker att kvalmen skal komme slik att det virkelig går opp for meg att jeg er gravid. Utrolig att kvalme liksom kan være positivt.

Noen som skal på tidlig ultralyd? Eller greier dere å holde dere til den i uke 20?

Gratulerer med positiv test! Jeg fikk beskjed av sykehuset at de ville ha tidlig ul i uke 7. Når skal du på ul?

Jeg har bestillt privat UL 6+4. Håper ikke dette er for tidlig. Jeg satte inn to blastocyster, så spennende å få svar på hvor mange det er der inne.

Var det her i Norge? Gikk noen runder ivf vi også i forrige svangerskapet men da fikk vi tilbud på UL i uke 7 ved en evt. graviditet... ble aldri gravid av ivf da..

Nei, det er ikke lov med donoregg her i Norge. Jeg har vert i Praha. Absolutt til å anbefale.

Ble dere gravide uten hjelp etter ivf runder?

Jeg har bestillt i uke 7 bare for å være på den sikkre siden att fosteret er på rett plass.

Nei, det er ikke lov med donoregg her i Norge. Jeg har vert i Praha. Absolutt til å anbefale.

Ble dere gravide uten hjelp etter ivf runder?

Jeg har bestillt i uke 7 bare for å være på den sikkre siden att fosteret er på rett plass.

Nei så klart. hadde glemt det

vi hadde 6 innsetninger.. 5 i Norge og 1 i utlandet.

ja.. vi venter nr 2 og begge to er hjemmelagde! <3 <3

Veldig lurt med UL i uke 7! Husk å lage video av skjermen! jeg gjorde det med nr 1 og nr 2 og gråter hver gang jeg ser videoene heheh...

Endret av Esperanza86

Så gøy :-) har dere noen symptomer? Må få laget en Facebook gruppe etterhvert :-)

Jaa, Facebook er mye gøyere! ;)

det er en gruppe allerede. Send meg en melding de som vil bli med :)

Er det hemmelig gruppe? Lite keen på at noen skal vite at jeg er gravid igjen enda..

Anonymous poster hash: 19995...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...