Gå til innhold

Oktober termin <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med positiv test!!

Jeg følte selv på kroppen at jeg bar gravid, (selv om jeg har "følt det" mange ganger før. Så var det annerledes denne gang.

Jeg har IKM den 14 eller 15 januar.

Men i dag på kvelden tok jeg en test fra billig tester, streken ble sterkere og sterkere! Men kjæresten min trodde ikkje det var mulig. Dette er vår pp 2 etter ppille bruk i 8 år..

Så vi forta oss med på apoteket og kjøpte ny test.

Og jammen er jeg gravid jeg også:D

Så da regner jeg med at det er oktober baby!! Kjekt at vi fant det ut på samme dag!!

Hvordan føler du deg? Går det opp for deg at du fakisk er gravid!

Legger ved et bilde jeg

55jb51.jpg

Så moro. Og hvor du hører til kommer vel an på når du hadde sist mens?!

Det har ikke gått opp for meg enda egentlig. Sliter med å tro det, så tok test på morran i går, kvelden i går og på morran idag, alle positive. Men kommer til å kjøpe digital test da lønn kommer inn på fredag :) for da kanskje jeg klarer å overbevise meg selv 100% om at det er et lite bøllefrø der 😄 😊😉

Men uansett, gratulerer så mye med positiv test :D kjempe gøy 😉

Annonse

Sist mens begynte 10.desember.

Men den var ikke helt stabil etter jeg sluttet pillene i november.

Så får nok bare vente til lege time. Å høre hva di sier:)

Tusen takk! Skal stå opp nå å ta en test til jeg også. forstår det enda ikke. Er første gang jeg er gravid, så masse å ta inn over seg :)

sniker meg på her :) fikk en fin positiv test i går og en i dag som er litt sterkere ikm er tirsag-onsdag så jeg håper tanta ikke dukker opp denne gangen :)

foreløpig termin er 30 september- 2 oktober alt etter hvilken terminkalkulator jeg bruker.

gratulerer jenter :) så fantastisk.

Har termin sent i september jeg så kan lik godt være her litt og :)

Det ser ut til at gleder min er kortvarig :'( vi hadde samleie i går som gjorde at jeg begynte å blø litt, og det er en ting, men jeg blør mer idag :( føler meg helt knust :(

å nei... jeg begynte å blø hver gang etter samleie i forrige svangerskapet. Men det gikk bra.
Håper det var en uskyldig blødning.

• 2 uker senere...

Annonse

gratulerer jenter :) så fantastisk.

Har termin sent i september jeg så kan lik godt være her litt og :)

Det ser ut til at gleder min er kortvarig :'( vi hadde samleie i går som gjorde at jeg begynte å blø litt, og det er en ting, men jeg blør mer idag :( føler meg helt knust :(

å nei... jeg begynte å blø hver gang etter samleie i forrige svangerskapet. Men det gikk bra.

Håper det var en uskyldig blødning.

Det gikk helt dritt. Har ikke klart å være her så mye etterpå så svarer nå. Hcg sank raskt, innvendig ul i går viste at det ikke var noe der lenger. Tok første negative test i går, og håper jeg får positiv igjen snart. Ved innvendig ul i går så er el like rundt hjørnet. Er vi heldig så går det ikke lang tid, krysser fingra :) men gratulerer til dere andre :) Endret av Lille*Frue*

Så dumt når sånt skjer, men det et vel kroppen sin måte å "rydde opp" når det ikke er et levedyktig embryo.. Det samme skjedde med meg sist, ble kjempelei selv om jeg bare var gravid uke.. Jeg ble gravid igjen rett etterpå da og er nå 16 uker på vei :) Håper det klaffet fort for dere også.

Anonymous poster hash: e5c21...ea8

Melder meg inn her med forløpig termin 10 oktober hvis kalenderen stemmer :) Krysser fingrene for at det går bra denne gangen (sa i 2014). Pergobaby denne gangen så blir spennende å se om det er en eller flere (ikke tatt ul for å se hvor mange modne egg det denne syklusen).

Melder meg også inn her i følge gravid appen så har jeg termin 2. oktober. Det er i dag 5 dager siden jeg testet postiv, jeg har ikke tatt flere tester enn det. Bestilte time idag til legen, til rundt uke 12. Eneste symptomer jeg har er ømme bryst og trøtt. Så det hele er helt uvirkelig. Så nå lurer jeg på om jeg skal spandere på på meg selv en tidlig UL. Er i uke 6 og kan ta tidlig UL fra uke 9 den plassen jeg har sett på. Jeg trenger bare sårt et svar på om det er noe baby der inne, men er også veldig redd for å komme der for at de skal fortelle at det ikke er noe inne magen... 

Sniker meg forsiktig inn her jeg også ❤️ Kun 4+6 idag.. Har vært kvalm siden 6DPO og har ømme bryster.. Termin ifølge kalkulator er rundt 8 Oktober. Spyr også, men heldigvis ikke hver dag 🙏🏼 Bekymrer meg en del for at jeg kan miste, så tør ikke glede meg noe spesielt.. har mistet en gang før ❤️

Så dumt når sånt skjer, men det et vel kroppen sin måte å "rydde opp" når det ikke er et levedyktig embryo.. Det samme skjedde med meg sist, ble kjempelei selv om jeg bare var gravid uke.. Jeg ble gravid igjen rett etterpå da og er nå 16 uker på vei :) Håper det klaffet fort for dere også.Anonymous poster hash: e5c21...ea8

Ja det er ikke første gangen for vår del så vi tørr ikke å glede oss noe særlig når vi får positiv test, det har blitt så vanlig at det går galt at vi føler på at det er lettere å miste en at d går bra. Men håper virkelig at det er vår tur snart :)

Så bra at du er kommet så langt håper vi kan være like heldige snart ❤

Er jo litt tidlig enda da😊 Har sånn rett-før-mensen følelse: Litt ømme pupper og litt knip i magen. Merket bare en ting bortsett fra ikm: ubeskrivelig trøtt om kveldene den siste uka. Pleier å være trøtt da, men sånn "sovner mens jeg sitter med boka/ipad/midt i en setning". Kjempesosial med andre ord😊

Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...