Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har sikkert våre et annet innlegg her inne med akkurat det samme spm...

Men hva symptomer har dere som er sånn I uke 5-6...

Det er ikke sikkert en ska merke så mye da...

Er bare en dårlig magefølelse...

HaDDE en sa I juni og da mistet eg alle gravid symtomer I uke 8... Da Hadde babyen dødd ca i uke 6..

No har eg hatt litt stikking i magen.. ømme pupper til Tusen og har våre såvidt litt kvalm om morgenen...

Men no er det ingen symptomer.. Ikke ømme pupper engang.. hva skjer??

Kan eg ha stressa for mye??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144255699-gravid-og-symtomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 7 nå og har nesten ikke hatt symptomer. Bare at jeg våkner tidlig (5-6) ofte veldig varm og må på do. Ellers føler jeg meg kjempelat men føler ikke at jeg har sånn veldig behov for mer søvn. Hadde en sa i april 2015 (ca 9 uker) og tror også jeg mistet i oktober (veldig tidlig). Lenge til du skal på kontroll hos lege?

Takk for at dere svarer meg..

Blir bare litt ekstra bekymret når eg hadde sa sist gang..

Fosteret hadde bare sluttet å utvikle seg og døde boRT. . Ska til legen imorra. Men de kan vel ikke sjekke noe når eg er så tidlig I svangerskapet.. skal til gynekologen om 2 uker til for å sjekke om alt er ok..

I forhold til eg har hatt 2 sa.

En graviditet utenfor livmor og i forhold til at eg har lavt stoffskifte.. pga eg hadde kreft for 2år siden. Fjernet da skjoldbrukskjertelen..

Jeg er litt sanseforstyrret og store pupper, men ellers symptomfri. Er i uke 5+6. Tar det bare som et positivt tegn på at jeg kanskje slipper kvalme osv. Men mye å uroe seg for i første trimester🙆🏻. Og har man en historie som sitter litt i er det ikke rart du er engstelig.

Kan du ikke dra på Ul litt før, bare for å

litt ro? God klem til deg.

Annonse

Nå kan eg vel takke for meg...

Eg har begynt å blø litt lyserosa nå...

Søren også... No eg hadde begynt å glede meg sånn over graviditeten..

Men eg har hatt en kraftig soppinfeksjon en par dager no.. kan eg begynne å blø pga av det..

Nei du ikke gi opp riktig enda!

Du kan godt ha såre slimhinner pga sopp.

Jeg blødde i 5 uker i forrige svangerskap.... Og det ble til og med brunt... Det var en blodansamling. Gutten sover i senga si nå :)

Krysser alt jeg har for deg, håper det går bra :) <3

Annonse

Men problemet mitt er jo det at..

I urinprøven var det blod..

Eg har kraftig soppinfeksjon og uvi..

Og ikke kunne ho behandle meg pga graviditeten.. Eg fikk gå of kjøpe noe på apoteket.. men canestenen tar det ikke bort..

Spurte om ho hadde noe på resept men det kunne eg ikke få. .

Men problemet mitt er jo det at..

I urinprøven var det blod..

Eg har kraftig soppinfeksjon og uvi..

Og ikke kunne ho behandle meg pga graviditeten.. Eg fikk gå of kjøpe noe på apoteket.. men canestenen tar det ikke bort..

Spurte om ho hadde noe på resept men det kunne eg ikke få. .

Leste det andre innlegget ditt også, synes du bør kreve å snakke med en annen lege. Omså bare for å få roet nervene.

Da jeg var gravid (uten å vite det) de første ukene, blødde jeg også et par dager de to gangenejeg egentlig skulle fått mensen. Tenkte ikke at jeg var gravid, men har hatt litt styr med bytte av ppiller osv. Mensmurringer hadde jeg skikkelig mye av, men det er bare livmora som strekker på seg, sa legen, helt ufarlig og er kanskje et tegn på at det vokser nedi magen.

Lykke til!

Takk...

Leste noe annet på nett som uroa meg skikkelig.

Visst du har uvi så må det behandles fort visst ikke økes det sjansen for abort eller at eg får nyrebetennelse...

Hjelp.... Eg vet virkelig ikke hva eg ska gjør.. Føler at eg er i fullstendig feile hender når det gjelder ho legen min...

Ho tar jo ikke noe på alvor... 😢😢😢

Kjære deg, skjønner at du er fortvilet. Kjenner jeg blir litt matt av legen som ikke "ser deg" og forstår at du trenger støtte og all hjelp du trenger. Har du mulig til å dra til en privat lege/gyn? Da jeg hadde sopp ( svak inf). fikk jeg en pille av gyn på volvat. Husker ikke hva den het, og aner ikke om den ikke funker på gravide. Husk at man kan lese seg til angst på nettet, der står verstinghistorene, så bedre å kontakte lege evt Lommelegen enn å spekulere seg frem til egen diagnose. Tvi tvi💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...