anonomous Skrevet 12. januar 2016 #51 Skrevet 12. januar 2016 Fy flate.. Ja jeg skjønner det er kjipt for giver og se andre vinner på det hun har kjøpt.. Men da burde hun f.. Ikke kjøpe lodd i gave! Hi! Ikke gi noe til henne! Du sier du hadde tenkt å være snill og dele litt av summen med henne, men nå har hun oppført seg så ufint at du ikke gidder. (du kan revurdere om hun legger seg langflat og ber om unnskyldning og forstår hva hun har gjort). Vennskapet deres blir desverre ikke det samme igjen så du skylder henne ingenting..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #52 Skrevet 12. januar 2016 Haha,helt ærlig så hadde du ikke hatt de pengene om hun ikke hadde gitt deg det flaxloddet! Så om du viser skjønn deler du gevinsten i 2. I alle dager,hvor er fornuften? Synes hun fortjener såpass,så kan dere begge ha godt med penger hva er ikke bedre enn at 2 venninner deler som gode venner! Det hadde ihvertfall jeg gjort med glede,som takk for pengene fra henne❤ Og det finnes flax for livet(4.2mill) flax 3 mill og vanlig flax 1 mill. Anonymous poster hash: e3e45...5cd Så da mener du at hvis du gir bort en genser som du liker veldig god, skal du ha den annen hver uke sånn at dere får like stor glede av den? Da deler dere jo fifty/fifty Anonymous poster hash: 923e0...93e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #53 Skrevet 12. januar 2016 Haha,helt ærlig så hadde du ikke hatt de pengene om hun ikke hadde gitt deg det flaxloddet! Så om du viser skjønn deler du gevinsten i 2. I alle dager,hvor er fornuften? Synes hun fortjener såpass,så kan dere begge ha godt med penger hva er ikke bedre enn at 2 venninner deler som gode venner! Det hadde ihvertfall jeg gjort med glede,som takk for pengene fra henne❤ Og det finnes flax for livet(4.2mill) flax 3 mill og vanlig flax 1 mill. Anonymous poster hash: e3e45...5cd Så da mener du at hvis du gir bort en genser som du liker veldig god, skal du ha den annen hver uke sånn at dere får like stor glede av den? Da deler dere jo fifty/fifty Anonymous poster hash: 923e0...93e Ja det var jo ett godt sammenlignings grunnlag😂 noen folk ass 😂 Anonymous poster hash: e3e45...5cd
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2016 #54 Skrevet 12. januar 2016 Huff, denne tråden er full av griske folk og dårlige venner. Veldig enig i at hadde du ikke fått loddet, hadde du ikke vunnet noe. Dele 50/50 og dere hadde begge blitt mye rikere, og fremdeles gode venner. Så kunne dere kost dere sammen! Anonymous poster hash: 40117...405
guggu Skrevet 12. januar 2016 #55 Skrevet 12. januar 2016 Genialt eksempel med genesern :-D :-D :-D men er du sikker på at ikke noen forveksler med kotyme om å få når FINNER en mistet pengbok eks? Da er det jo vanlig å gi 10% men det er jo pga at man har mistet noe. Nei jeg hadde ikke gitt penger men ei flaske vin el konfekt og et nytt flakslodd synes jeg hadde vært en snill og høflig gest. Og mister du denne vennen er hun ikke noe tap å miste slik hun oppfører seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå